جام جم ورزشی: کرار جاسم ستاره عراقی استقلال می گوید با اینکه هنوز پولی از این تیم نگرفته اما به دلیل قولی که به سرمربی تیمش داده راهی کیش شده است.
کد خبر: ۷۵۷۵۳۷
منتی که جاسم کرار بر سر قلعه نویی گذاشت

کرار جاسم عراقی درباره تمرینات تیمش در کیش گفت:« تمرینات پر فشاری را پشت سر می گذاریم و تلاش می کنیم که برای ادامه بازی های لیگ آماده شویم. » او درباره مشکلاتش با استقلال و اینکه نمی خواست به اردوی کیش باید هم گفت:« مسئله ای نیست. هنوز که پول نگرفتم اما چون به قلعه نویی قول داده بودم به تمرینات آمدم . امیدوارم مشکلاتم زودتر حل شود و همان طور که مدیران تیم گفتند ، همه چیز خوب پیش برود. می خواهیم در نیم فصل دوم شرایط بهتری را در بازی های لیگ رقم بزنیم.»

کرار جاسم درباره اینکه چرا به تیم ملی کشورش دعوت نشده بازی های جام ملتهای آسیا را از دست داده است گفت:« پایم در اینجا و در بازی های لیگ آسیب دیده بود و کمی در کشاله رانم درد داشتم. این باعث شد تا نتوانم در لیست سرمربی تیم قرار بگیرم. اما مشکلی نیست و دارم با انگیزه با استقلال تمرین می کنم. »

این ستاره عراقی درباره بازی های جام ملتها هم گفت:« راستش من در بازی های اخیری که همراه تیم ملی کشورم در عربستان بودیم ، تیم های امارات و بحرین و قطر را دیدم. به نظرم امارات بهترین تیم گروه ایران است. آنها تیم جوان و پر قدرتی دارند. تیمی یکدست و سرعتی. به نظرم امارات قوی ترین رقیب شماست. » او درباره قطر و خریدهای خارجی جدیدش هم گفت:« تیم بدی نیستند اما آن یکدستی امارات را ندارند. به نظرم امارات تیم تر از قطر است. من خیلی بازی تیم ملی قطر را نپسندیدم و به نظرم خیلی برای تیم ایران مشکل ساز نیستند. »

او با اشاره به بازی دوستانه ایران و عراق گفت:« تیم ملی ایران با جوانانش جلوی عراق بازی خوبی انجام داد. البته تیمی که در نیمه اول از سوی شنیشل سرمربی عراق به میدان رفت هم 5 بازیکن اصلی عراق را در خود حای نداده بود. با این وجود تیم شما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. به نظرم این دوئل اصلی دو تیم نبود و اگر در بازی های حذفی ، ایران و عراق به هم بخورند ، بازی متفاوتی را از دو تیم می بینیم. مربی عراق دو بازیکن عراقی الاصل را از اروپا و آمریکا به ایران اضافه کرده است که بازیکنان خیلی خوبی هستند. یکی را از سوئد و دیگری را به از آمریکا آورده. درست مثل کاری که تیم ملی ایران درباره دژاگه و قوچان نژاد انجام داده است. این بازیکنان به افزایش توان تیمی عراق کمک کردند. اگر دو تیم در حذفی با هم بازی کنند به نظرم بازی دشواری برای شان می شود.»

کرار درباره مصدومیت بیک زاده هم گفت:«باورم نمی شود که او باز هم این در بدشانسی آورده . واقعا شرایط دشواری است. اول جام جهانی و حالا جام ملتهای آسیا. او دیگر آخر بدشانسی است. اردوهای تیم ملی برایش طلسم شده است.»(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها