در ویژه برنامه «بعضیا» امشب ۱۸ دی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) به روی آنتن می‌رود باز هم رامبد جوان میهمان علی ضیاء می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۵۱۶
عذرخواهی مجدد «رامبد جوان» در برنامه امشب «بعضیا»

امشب، رامبد جوان باز هم میهمان علی ضیاء خواهد شد اما این بار دو نفر دیگر یعنی محمدرضا هدایتی بازیگر و خواننده و حمیدرضا برقعه‌ای شاعر نیز علاوه بر رامبد جوان میهمان برنامه «بعضیا» خواهند بود.

به نظر می‌رسد با توجه به حواشی ایجاد شده برای رامبد جوان در هفته گذشته این بار محمدرضا هدایتی که خود زابلی است با جوان همراه شده تا درباره این اتفاق و سوءتفاهمی که ایجاد شده سخن بگویند.

هفته پیش علی ضیاء به شکلی غیرمنتظره از رامبد جوان خواست که یک استندآپ کمدی زنده اجرا کند. رامبد جوان هم با بیان خاطره‌ای از یک مرد زابلی که نگهبان مزارع پنبه بوده، سعی کرد درخواست این مجری را برآورده کند.

اما بعد از آن شب و در روزهای اخیر انتقادات بسیاری به رامبد جوان در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت. حاشیه‌هایی که در نهایت رامبد جوان را وادار به پاسخگویی کرد.

او در اینستاگرام خود درباره این اتفاق نوشت که هرگز در طول دوران کاری‌اش قومیت یا صنف و جناحی را مسخره نکرده است و از تک تک مردم سیستان عذرخواهی کرد: «... حتی می‌تونم در جای بزرگتر از اینجا هم اعلام کنم که همه رو دوست دارم و قصد تمسخر هیچ کس رو ندارم چه برسه به یه قوم باارزش از اقوام با ارزش مملکتم که بهش می‌بالم.»

با این حال ظاهرا این عذرخواهی کافی نبوده است. باید دید که رامبد جوان امشب در برنامه «بعضیا» آیا موفق می‌شود سوءتفاهم ایجاد شده را برطرف کند یا نه. (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها