در نمایشگاه CES امسال از یک جوراب هوشمند رونمایی شده است

جوراب هوشمند

شرکت Sensoria در نمایشگاه CES سال جاری به رونمایی از یک جوراب هوشمند دست زده است که این جوراب هوشمند مانند یک دستگاه کنترل وضعیت جسمانی و تحرک عمل می‌کند.
کد خبر: ۷۵۷۳۷۳
جوراب هوشمند

جام جم کلیک: دنیای ما به سرعت با واژه هوشمند شدن آشنا می‌شود و به صورت طبیعی وقتی که از مرحله تلفن همراه هوشمند گذشته و به دوره عینک هوشمند و مچ‌بند هوشمند و ساعت هوشمند وارد شده‌ایم باید انتظار عرضه تقریبا هر نوع وسیله هوشمندی را داشته باشیم و این مورد در رده لباس‌ها می‌تواند سرعت بالاتری از تطبیق را به همراه داشته باشد.

در این میان شرکت Sensoria یک جوراب هوشمند به بازار عرضه کرده است که به واسطه آن می‌توان فعالیت‌های جسمانی کاربر را تحت نظرات گرفت. این جوراب هوشمند نمی‌تواند به‌تنهایی کار کند و برای عملکرد کامل خود به دو همراه نیاز خواهد داشت که یکی از آن‌ها سخت‌افزاری و دیگری نرم‌افزاری خواهند بود.

برای کارکرن با این جوراب باید یک وسیله مشابه یک نوار پلاستیکی را به مچ پا وصل کرد تا سیگنال‌های برداشت شده توسط جوراب را به امواج تبدیل کرده و به تلفن همراه هوشمند صاحب جوراب انتقال بدهد تا نرم‌افزار این دستگاه برای تحلیل داده‌هایی مانند سرعت دویدن، میزان کالری مصرف شده و ... اقدام کند، شایان ذکر است که این نوار با یک بار شارژ به مدت 6 ساعت کار خواهد کرد.

نرم‌افزار این جوراب هوشمند برای سیستم‌های عامل همراه اندروید، iOS و ویندوزفون قابل دسترسی خواهد بود و قیمت این جوراب نیز به همراه نوار پلاستیکی آن برابر با 199 دلار است و البته با پرداخت 59 دلار می‌توان سه‌جفت جوراب دیگر را نیز در اختیارگرفت.

این جوراب هوشمند تا 35 بار شستشو تحت ضمانت شرکت سازنده است ولی می‌توان به‌دفعات بسیار بیشتری نسبت به این رقم آن را شسته و استفاده کرد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها