جام جم سرا: خوشحال کردن همسر مسئله‌ای نیست که به راحتی بتوان از کنار اهمیت آن گذشت. چه در دوران عقد که دوران شناخت یکدیگر است و چه در دوران پس از آن، رعایت نکاتی که در ادامه به اختصار به آن‌ها اشاره می‌شود، می‌تواند روش‌های رفتاری و احساسی مطلوب را در بین زوجین به وجود آورد.
کد خبر: ۷۵۷۰۵۹
توصیه‌هایی برای خوشحال کردن همسر

انجام برخی کارها در زندگی مشترک، باعث احساس خوشحالی بیشتر بین زوجین و داشتن عشقی پایدار‌تر خواهد شد.

متاسفانه بعضی زن و شوهر‌ها فکر می‌کنند که هرچه بیشتر کار کنند، باعث خوشحالی بیشتر همسرشان می‌شود.

به طور مثال، بعضی مرد‌ها فکر می‌کنند که هر قدر بیشتر کار کنند همسرشان متوجه خواهد شد که خیلی دوستش دارند، در صورتی که لازم است بیشتر در کنار همسرشان باشند تا احساس صمیمیت بینشان بیشتر شود.


عشق و دوست داشتنتان را به فراوانی ابراز کنید:
آن قدر علاقه خود را به همسرتان بگویید تا وی از علاقه شما به خودش مطمئن شود؛ بنابراین برای خوشحال کردن همسرتان، از هر فرصتی استفاده کنید و به او بگویید: «دوستت دارم».


به همسرتان هدیه بدهید:
لازم نیست همیشه به دنبال هدیه‌های گران قیمت باشید چراکه یک شاخه گل یا یک جفت دستکش هم می‌تواند احساس خوشحالی را در همسرتان به وجود بیاورد.


برای همسرتان یادداشت‌های عاشقانه بنویسید:
این یادداشت‌ها می‌تواند روی کاغذ نوشته یا از طریق پیامک برای همسرتان ارسال شود.


به حرف‌های همسرتان گوش دهید:
توجه داشته باشید که بین شنیدن و گوش کردن تفاوت بسیار است چراکه در گوش کردن احساس همدلی وجود دارد. وقتی زن یا شوهری با دلسوزی و توجه، به مشکلات همسرش گوش می‌سپارد و فقط به دنبال ارائه راه حل نیست، احساس عشق را در طرف مقابل دو چندان می‌کند. در ضمن هیچ‌گاه سخنان همسرتان را بیهوده و مسخره یا پیش پا افتاده تلقی نکنید.


بپرسید برای کمک به او چه کاری می‌توانید انجام دهید:
پرسیدن همین سوال می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر ایجاد همدلی و خوشحال کردن همسرتان داشته باشد.


لبخند بزنید:
بیشتر اوقات بدون دلیل و زمانی که به همسرتان نگاه می‌کنید به جای داشتن چهره‌ای عبوس، لبخند بزنید. همین لبخندهای شما می‌تواند عاملی برای بیشتر خوشحال شدن همسرتان شود.


با یکدیگر به یک مکان‌های خاطره‌انگیز بروید:
به طور مثال، اولین پارک یا رستورانی که بعد از عقد با همسرتان رفته‌اید، می‌تواند پیشنهاد غافلگیرانه و جذابی باشد و باعث خوشحال شدن همسرتان شود. (دکتر مسعود خاکپور- کار‌شناس و مشاور خانواده/خراسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها