ایسوس زن‌فون زوم را نازک‌ترین مدلی می‌داند که توانایی عکس‌برداری با زوم اپتیکال را داراست و علی‌رغم این موضوع، 11.95 میلی‌متر ضخامت دارد و به همین خاطر برخلاف مدل‌هایی چون لومیا 1020 نوکیا یا سری گلکسی زوم سامسونگ، توانایی خوبی در حمل کردن دارد.
کد خبر: ۷۵۶۶۴۵
ایسوس نازک‌ترین گوشی عکاس دنیا را معرفی کرد

به گزارش جام جم کلیک: ایسوس زن‌فون زوم را نازک‌ترین مدلی می‌داند که توانایی عکس‌برداری با زوم اپتیکال را داراست و علی‌رغم این موضوع، 11.95 میلی‌متر ضخامت دارد و به همین خاطر برخلاف مدل‌هایی چون لومیا 1020 نوکیا یا سری گلکسی زوم سامسونگ، توانایی خوبی در حمل کردن دارد.

دوربین این گوشی از 10 بخش مجزا تشکیل شده و توانایی زوم اپتیکل 3X به همراه لرزش‌گیر اپتیکال را داراست. همچنین استفاده از فوکوس لیزری برای سرعت بخشیدن به عکاسی این دوربین 13مگاپیکسلی و استفاده از فلش زنون و همچنین دوگانه LED، زن‌فون زوم را تبدیل به یک گوشی عکاس خواهد کرد.


این محصول جدید ایسوس همانند زن‌فون 2 از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌گیرد و بر روی نمایشگرش از شیشه محافظ گوریلا گلس 3 استفاده شده است.

درون زن‌فون زوم پردازنده چهار هسته‌ای و 64 بیتی اینتل قرار دارد و به همراه اندروید نسخه 5 و رابط کاربری اختصاصی ایسوس روانه بازار خواهد شد.

با اینکه این مدل ضخامت نسبتا زیادی دارد و جنس بدنه‌اش از فلز است اما وزن 184 گرمی برای چنین جثه‌ای قابل قبول به نظر می‌رسد و یک باتری 3000 میلی‌آمپری وظیفه تامین نیروی آن را بر عهده دارد.

همچون برادر جدیدش یعنی زن‌فون 2، این گوشی نیز در سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد و تگ قیمتی 399 دلاری برای آن، نشان از روزهای روشنش در بین کاربران خواهد داشت، البته اگر ایسوس بتواند موجودی کافی از این محصول را با سرعت کافی در نقاط مختلف جهان پخش کند.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها