با درخواست درخشان به باشگاه رفتم

نورمحمدی: کسی هم حق ندارد از اعتصاب صحبت کند

جام جم ورزشی: مدافع پرسپولیس با اشاره به اینکه با خواست حمید درخشان به باشگاه رفته بود، گفت: بچه نیستم که قهر کنیم و بعد از اتفاقات سال قبل، کسی هم حق ندارد از اعتصاب صحبت کند.
کد خبر: ۷۵۶۵۶۹
نورمحمدی: کسی هم حق ندارد از اعتصاب صحبت کند

به گزارش جام جم ورزشی ، رضا نورمحمدی در مورد آخرین وضعیتش برای همکاری با پرسپولیس، با بیان مطلب فوق افزود: امروز برای تمرین در درفشی‌فر حاضر شده بودیم ولی با توجه به مشکلاتی که وجود دارد و نزدیکی اردوی امارات پس از چند دقیقه صحبت با کادر فنی به خواست درخشان راهی باشگاه شدیم تا برای حل مشکلات با آقای طاهری صحبت کنیم.

وی افزود: البته گویا درخشان هم قبل از ما در ارتباط با این موارد که با آن روبرو هستیم، با مدیریت باشگاه صحبت کرده بودند.مساله‌ای که امروز عامل اصلی حضور من در باشگاه بود به بدهی مالیاتی و مشکلات ناشی از آن مربوط می‌شد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیسدر ادامه خاطرنشان کرد؛ قسمتی از این مالیات که در سال‌های قبل از حقوق ما کسر شده باید توسط باشگاه پرداخت شود و بخشی هم، پول‌هایی است که دریافت نکرده‌ایم و باید اصلاح شود. ما چند روز دیگر به اردوی امارات می‌رویم و با توجه به تعطیلات آخر هفته فرصت زیادی برای حل این مشکل نیست.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، افزود: همانطور که گفتم بنابر اعلام درخشان، در باشگاه حاضر شدیم و همینجا باید بگویم که در پرسپولیس جایی برای اعتصاب نیست. ما سال قبل ضرر این کار را دیدیم و هیچکس به خود اجازه به میان آوردن این بحث را نمی‌دهد.

نورمحمدی در پایان گفت: پرداخت‌های این فصل نیز در حال انجام است. البته چند هفته‌ای وقفه پیش آمد اما باشگاه در حال پیگیری است. اکثر بچه‌ها نیز مشکل خاصی ندارند. اکثر بچه‌ها برای این فصل بیش از 50 درصد از قرارداد خودشان را گرفته‌اند و آقای طاهری نیز با برخورد منطقی که از ایشان دیدیم به دنبال حل مسائل و مشکلات هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها