پیام تسلیت استادان موسیقی ایران

درگذشت همسر استاد سرشناس موسیقی/عکس

جام جم نوا: «پری یوسفی» همسر «علی‌اکبر مرادی» آهنگساز سرشناس و استاد بنام موسیقی ایران، بر اثر بیماری در سن ۵٧ سالگی درگذشت.
کد خبر: ۷۵۶۴۶۱
درگذشت همسر استاد سرشناس موسیقی/عکس

در پی درگذشت همسر علی‌اکبر مرادی، هنرمندان نامدار عرصه فرهنگ و هنر ایران، کیخسرو پورناظری، شهرام ناظری، محمدعلی چاوشی، هوشنگ کامکار و کیهان کلهر پیام تسلیتی منتشر کردند.
متن این پیام را در ادامه دنبال کنید:
«خنیامرد ارجمند، جناب استاد علی اکبر مرادی
کوچ ناگهانِ هنربانوی نجیب و نژاده ی کرمانشاهی و همراز و انبازتان، در پویه ی رنج زای طریق تابناک ِهنر، موجب نهایت اندوهان گردید.
بی شک اگر شوق، همدلی و شکیباییِ آن شریک راه، و همراهی، همدلی، و هم نفسی ِ چنین همسر و همرازی در کنار شما نبود، هرگز این مایه فروغ ِ آفرینش در افق اندیشه ی هنری شما، مجال رخ نمود نمی یافت و گوهرگانه های گوناگون خنیای ناب، برای مردم و میهن، از ذهن و ضمیر شما به ارمغان نمی آمد.
نخبگان هنر، و مردم با فر و فرهنگ ِ ما، بارها و بارها، گنج حضور آن کُردبانوی ایرانی را، در طنین پنجه ی پرشور شما بر پرده های باستانی ِ تنبور شنیده اند، و اندوه اکنون شما را در این غم گران، نیک در می یابند و ارج می نهند.
با بیان همدردی، آمرزش ایزدی و آسایش ِمینوی را برای آن بانوی با فرهنگ، و شکیبایی و آرامش را برای شما در تحمل این سوگ بزرگ از خدای خواستاریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها