فرمانده سپاه بدر در خصوص نقش سردار قاسم سلیمانی در نبرد با داعش در عراق گفت: اگر حضور قاسم سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران در عراق نبود اکنون دولت حیدر العبادی هم در کار نبود.
کد خبر: ۷۵۶۴۰۶
کمک ایران نبود دولت حیدر العبادی هم تشکیل  نمی شد

هادی العامری فرمانده سپاه بدر عراق در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید حمید تقوی که در تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه آزاد سازی عراق بدون مشارکت نیروهای مردمی امکان پذیر نیست، گفت: برنامه ریزی و تامین امکانات لازم برای نیروهای مردمی وجود دارد تا این نیروها برای آزادسازی تمام خاک عراق از تروریست‌ها وارد عمل شوند.

العامری با بیان اینکه نیروهای مردمی در هماهنگی با نیروهای ارتش و پلیس عراق در حال نبرد با داعش هستند، تاکید کرد که عراقی‌ها خودشان می‌توانند بدون کمک ائتلاف بر تروریست‌ها پیروز شوند.

وی در پاسخ به سوالی درباره شخصیت شهید تقوی نیز اظهار داشت: شهید تقوی مصداق آیه «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه» بود.

همرزم عراقی شهید تقوی، وی را مردی زاهد و اطاعت و عبادت نامید و گفت: او علاوه بر اینها فردی شجاع بود که خودش یک مکتب به حساب می‌آمد.

وی افزود: من و حمید سال‌ها با هم دوست و همرزم بودیم. او در عراق در کنار ما بود و سپس به سوریه رفت و باز به عراق بازگشت.

العامری با اشاره به حضور تقوی در اکثر نبردهای مهم با داعش اظهار داشت: این شهید بزرگوار در عملیات جرف الصخر نقش مهمی ایفا کرد. و در بهشت به روی چنین کسانی بسته نخواهد بود.

وی در خصوص نقش سردار قاسم سلیمانی در نبرد با داعش در عراق نیز گفت: اگر حضور قاسم سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران در عراق نبود اکنون دولت حیدر العبادی در خارج از عراق قرار داشت و در کار نبود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها