دی-لینک از روترهای بسیار سریع خود با ظاهری عجیب رونمایی کرد

روترهای بسیار سریع دی-‌لینک با ظاهری عجیب

ی‌-لینک، کمپانی فعال در زمینه ی تولید تجهیزات شبکه از سه روتر جدید خود با نام‌های AC5300, AC3200 و AC3100 رونمایی کرد. سریع‌ترین این روترها قادر است اطلاعات را با سرعت ۵.۳ گیگابیت در ثانیه منتقل کند.
کد خبر: ۷۵۶۴۰۱
روترهای بسیار سریع دی-‌لینک با ظاهری عجیب

به گزارش جام جم کلیک: دی‌-لینک، کمپانی فعال در زمینه ی تولید تجهیزات شبکه از سه روتر جدید خود با نام‌های AC5300, AC3200 و AC3100 رونمایی کرد. سریع‌ترین این روترها قادر است اطلاعات را با سرعت ۵.۳ گیگابیت در ثانیه منتقل کند.

سریع‌ترین روتر جدیدِ دی‌-لینک، مدل AC5300 است که قادر به انتقال اطلاعات تا حداکثر سرعت ۵.۳ گیگابیت در ثانیه است. این روتر از استاندارد 802.11ac پشتیبانی می‌کند. دی‌-لینک طراحی عجیبی را برای روترهای جدید خود در نظر گرفته که احتمالا گیمرها را بیشتر از باقی کاربران شیفته‌ی خود می‌کند. البته شاید کودکان یا حیوانات خانگی نیز با دیدن آن وحشت کنند!

دی‌-لینک روترهای جدید خود را جذاب و مدرن می‌پندارد و قدرت و بازده‌ی آن‌ها را در انتقال اطلاعات عالی توصیف می‌کند. این روترها از آنتن‌های سه بانده پشتیبانی می‌کنند و دارای درگاه USB 3.0 جهت اتصال دیسک‌های سخت و فلش مموری‌‌ها نیز هستند.

شما می‌توانید این ابزارها را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت نیز کنترل کنید. همچون گذشته امکان دسترسی به آن‌ها از طریق لپ‌تاپ یا کامپیوتر نیز وجود دارد. روتر AC3200 با قیمت ۳۱۰ دلار از هم‌اکنون در دسترس است.

علاوه بر روترهای جدید، دی-لینک از دو آداپتور انتقال اطلاعات از طریق شبکه‌ی برق داخلی نیز پرده برداشته است. این محصولات که در سری PowerLine HomePlug قرار می‌گیرد از طریق شبکه‌ی برق داخلی خانه یا محل کار، اطلاعات را با سرعت ۲ گیگابیت در ثانیه منتقل می‌کنند. آداپتور DHP-701AV با سرعت ۲ گیگابیت در ثانیه و قیمت ۱۳۰ دلار و آداپتور DHP-601AV با سرعت ۱ گیگابیت در ثانیه و قیمت ۸۰ دلار از ماه آینده در دسترس خواهند بود. از این آداپتورها برای ایجاد یک شبکه بین دو یا چند بخش از خانه یا محل کار استفاده می‌شود. از آن‌جایی که شبکه بر روی بستر برق داخلی انجام می‌شود نیاز به سیم‌کشی نخواهد بود. این آداپتورها در پریز برق قرار گرفته و یک درگاه اترنت یا شبکه‌ی سیمی را خروجی می‌دهند.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها