اچ‌تی‌سی اسمارتفون ارزان خود، دیزایر 320 را معرفی کرد

اسمارت‌فون ارزان اچ‌تی‌سی معرفی شد

لنوو که حالا اعلام کرده ۱۰۰ میلیون محصول از خانواده ThinkPad خود را تا به امروز به‌فروش رسانده است در نمایشگاه CES2015 بیشتر تولیدات خود را ارتقا داده است که نمونه بارز آن را در ThinkPad X1 می‌توان ملاحظه کرد.
کد خبر: ۷۵۶۲۵۰
محصول جدید لنوو، سبک‌تر و نازک‌تر

به گزارش جام جم کلیک: لنوو که حالا اعلام کرده ۱۰۰ میلیون محصول از خانواده ThinkPad خود را تا به امروز به‌فروش رسانده است در نمایشگاه CES2015 بیشتر تولیدات خود را ارتقا داده است که نمونه بارز آن را در ThinkPad X1 می‌توان ملاحظه کرد.

چندین سال است که ThinkPad X1 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار محسوب می‌شود و اکنون این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی به پردازنده نسل پنجم اینتل مجهز شده و با درایوهای جامد (SSD) سرعت بالا و مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای تجاری عرضه شده است. وزن این مدل جدید همچنان کم‌تر از ۱.۱۲ کیلوگرم است و مانند قبل از بدنه فوق‌العاده محکمی برخوردار است. صفحه نمایش جدید این مدل نیز وضوح تصویر بالایی دارد.

مدل ThinkPad X1 Carbon شامل خصوصیاتی چون بدنه باریک‌تر و سبک‌تر نسبت به مدل قبلی، مجهز به پردازنده برادول و صفحه نمایش با کیفیت تصویر ۳K است و ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر دوربین ۳ بعدی Real Sense و کارت گرافیک‌ مجز است. همچنین شامل شمار زیادی از نرم‌افزارهای تجاری است و قطعاً از بهترین محصولاتی است که لنوو تاکنون ساخته و البته ۱۲۴۹ دلار قیمت خورده است. با وجود این تغییرات این محصولات همچنان ThinkPad بوده، هست و خواهد بود!

به دنبال ThinkPad X1 Carbon، در ماه آینده ThinkPadهای جدید دیگری نیز وارد بازار می‌شوند که مطمئنا در گزارش مالی لنوو نقش مهمی ایفا خواهند نمود.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها