منابع محلی شهر «دوما» سوریه خبر دادند که تروریست های مسلح مستقر در این شهر و اطراف آن به جان هم افتادند.
کد خبر: ۷۵۶۰۳۸
تروریست​ها در سوریه به جان هم افتادند

دو گروه تروریستی مسلح موسوم به جیش الاسلام به سرکردگی زهران علوش و جیش امت به سرکردگی احمد طه از بامداد امروز در شهر دوما در شمال شرق دمشق با هم درگیر شدند که به کشته شدن 9 نفر منجر شد.

اختلافات و درگیری ها میان گروه های تروریستی مسلح در منطقه غوطه شرقی همزمان با شروع عملیات ارتش با هدف آزادسازی بخش های مهمی از این منطقه آغاز شد.

همچنین با اعلام طرح مسکو برای گفتگوی سوری، سوری و نرمش برخی گروه های مخالف مبنی بر اینکه چاره ای جز راه حل سیاسی و توافق با نظام سیاسی برای پایان بحران وجود ندارد، این اختلافات شدت گرفت.

عملیات آزادسازی منطقه دوما

البته نیروهای ارتش سوریه از حدود دو ماه پیش عملیات آزادسازی منطقه دوما را شروع کرده اند و این شهر را که به عنوان مرکز گروه های تروریستی مسلح به شمار می رود، از سه جهت در محاصره دارند.

همچنین نیروهای امنیتی سوریه تلاش گروه های تروریستی - تکفیری برای انفجار دو خودرو بمب گذاری شده را در شهر دمشق ناکام گذاشتند.

نیروهای ارتش سوریه حمله گسترده عناصر مسلح وابسته به گروه های تروریستی - تکفیری (داعش و جبهه النصره) به منطقه فلیطه در منطقه مرزی بلندی های قلمون را دفع کردند.

جبهه جوبر در غوطه شرقی دمشق که در آخرین ساعت های روز پایانی سال میلادی شاهد بازدید بشار اسد رئیس جمهور سوریه بود، همچنان درگیر آتش است و محور درگیری بین نیروهای ارتش سوریه با گروه های تروریستی - تکفیری است.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها