زن جوان به خاطر این‌که عاشق همسرش نبود درخواست طلاق داد

جدایی به خاطر عشق به نامزد قبلی

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان:

80 درصد مطلقه های کشور زیر 30 سال سن دارند

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: 80 درصد مطلقه های کشور کمتر از 30 سال سن دارند که این امر تهدیدی برای سلامت اجتماعی جامعه است.
کد خبر: ۷۵۵۸۷۶
80 درصد مطلقه های کشور زیر 30 سال سن دارند

محمود گلزاری روز یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان افزود: 20 درصد از ازدواج های کشور در کمتر از پنج سال به طلاق منجر می شود.این رقم در کلانشهری مانند تهران به 33 درصد نیز می رسد و در استان همدان این رقم 17 درصد است.

وی با بیان این که هر سال 160 هزار ازدواج و 32 هزار طلاق در کشور ثبت می شود، گفت: اکنون آمار طلاق در کشور افزایش یافته و به دلایل متعدد سن اعتیاد نیز در حال پایین آمدن است.

گلزاری افزود: طلاق یک پدید اجتماعی مشکل زا است و خشونت و پرخاشگری نیز از دیگر مشکلات جامعه به شمار می رود.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که توانمند سازی جوانان برای سبک زندگی اسلامی از نیازهای جامعه است، افزود: جوانان به دلیل ویژگی های شخصیتی نسبت به سایر اقشار متفاوت هستند.

وی از جوان غافلی، جوان هراسی و جوان فریبی به عنوان سه امر غلط یاد کرد و گفت: برای حل مشکلات متعدد در کشور باید از قدرت مدیریتی جوان استفاده کرد.

گلزاری با تاکید بر لزوم تفکیک وزارت ورزش و جوانان از یکدیگر، افزود: ورزش تنها یکی از نیازهای جوانان است در حالی که جوانان نیازهای بسیار متعددی دارندکه تنها در قالب ورزش گنجانده نمی شود.

استان همدان دارای 605 هزار جوان است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها