این امکان ویژه به زودی به اندروید افزوده خواهد شد

قابلیتی خارق‌العاده برای اندروید در راه است

یک نسخه کپی شده از تبلت آیپد توسط چینی‌ها تولید شده است که می‌توان سیستم‌های‌ عامل اندروید و ویندوز 8.1 را نیز بر روی آن بوت کرد.
کد خبر: ۷۵۵۷۳۵
آیپد چینی با قابلیت بوت ویندوزفون و اندروید

جام جم کلیک: ظاهرا هر چیزی که در دنیای ما وجود داشته باشد باید انتظار عرضه یک نسخه چینی آن را نیز داشته باشیم. در همین راستا نیز شرکت چینی اوندا موفق شده است تا یک تبلت بسیار ظریف برای به‌چالش کشیدن آیپد ایر تولید کند، این تبلت Onda V919 3G Air نام داشته و امکان کارکردن با سیستم‌های عامل اندروید و ویندوزفون 8.1 را خواهد داشت.

البته این مورد نخستین مورد شبیه‌سازی از روی آیپد شرکت اپل نیست زیرا چندی پیش نیز شرکت نوکیا یک تبلت ویندوزی را به مشتریان معرفی کرد که از نظر ظاهری به‌شدت یادآور آپید بود ولی محصول چینی پا را از شباهت ظاهری فراتر نهاده است و به وضوح حتی در اسم محصول نیز از آیپد ایر تقلید کرده است و کلمه ایر که مستقیما توسط اپل معارفه شده بود را در نام این مدل گنجانده است.

این تبلت دارای مشخصات سخت‌افزاری بسیار مناسبی است که آن را به یک گزینه جدی برای خرید تبدیل می‌کند، این تبلت دارای بدنه‌ای آلومینیومی است و به‌صورت همزمان دو سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.4 (کیت کت) و ویندوز 8.1 را اجرا می‌کند که می‌توان در زمان دل‌خواه بین این دو سیستم‌عامل جابجا شد.

مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه به این شرح است:

  • پردازنده 4 هسته‌ای 64 بیتی اینتل
  • 2 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 64 گیگابایت با قابلیت افزودن 128 گیگابایت کارت Micro SD
  • نمایش‌گر 9.7 اینچی با پشتیبانی از رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل (برابر با آیپد ایر 2)
  • دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین مکالمه تصویری 2 مگاپیکسلی
  • قابلیت کارکرد با شبکه 3G

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها