جام جم ورزشی: گاهی اوقات حاشیه های دنیای فوتبال به خود فوتبال می چربد و چقدر زیبا که این حاشیه ها به اقدامات خیرخواهانه مربوط باشد.
کد خبر: ۷۵۵۴۲۱
یتیم نوازترین فوتبالیست دنیا

به گزارش جام جم ورزشی ، نیمار ستاره برزیلی بارسلونا یکی از نیکوکارترین بازیکنان دنیای فوتبال است. او هر بار به کشورش برزیل می رود، خود را به میان کودکان محله های فقیر نشین می رساند و به آنها کمک های زیادی می کند. نیمار با صدها کادوی کوچک و بزرگ در کنار کودکان حضور می یابد. این ستاره 23 ساله تیم ملی برزیل در کمک به بیماران بی بضاعت نیز زبانزد است و به دفعات هزینه درمان بیماران مختلف به خصوص کودکان بیمار را تقبل کرده است. اما باز هم کارهای نیکوکارانه او به همین جا ختم نمی شود. نیمار مدت هاست که یک بنیاد خیریه تاسیس کرده که یکی از وظایف این بنیاد کمک مالی به کودکان یتیم است. کمک های مالی بنیاد خیریه نیمار به کودکان یتیم زبانزد همه شده این در حالی است که فعالیت های این فوتبالیست برزیلی در زمینه های نیکوکارانه روز به روز افزایش می یابد.

جالب است بدانید بسیاری از ستاره های بارسلونا بنیاد خیریه نیمار را حمایت می کنند از جمله لیونل مسی. نیمار اگر نیکوکارترین فوتبالیست دنیا نباشد قطعا یتیم نوازترین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها