شایعه سازان سراغ «فرزاد حسنی» رفتند

تکذیب خبر تصادف مرگبار یک مجری

پژمان جمشیدی و فرزاد حسنی در این سریال نقش‌هایی جدی بازی می‌کنند

آغاز «سال‌های ابری» از امشب درشبکه 2

سریال «سال‌های ابری» که داستانی درباره گذشته مبهم مدیرعامل یک بانک خصوصی است، به‌تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی و کارگردانی مهدی کرم‌پور براساس فیلمنامه‌ای از خسرو نقیبی و آرش خوشخو در شبکه دو ساخته شده است.
کد خبر: ۷۵۵۲۱۴
آغاز «سال‌های ابری» از امشب درشبکه 2
سال‌های ابری در 26 قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید و تصویربرداری آن مرداد ماه در تهران آغاز شد. عمده تصاویر این سریال در تهران و اماکنی مانند اداره آگاهی، بیمارستان، مدرسه ناشنوایان و خانه‌ای در غرب تهران و بخش‌هایی از آن نیز در جنوب کشور تصویربرداری شده است.

یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال خانه‌ای در غرب تهران بوده که گروه تولید، در طول یک ماه این خانه را برای تصویربرداری بازسازی کردند.

در سریال سال‌های ابری، ماجراهای زندگی مردی به نام حسین سالار را می‌بینیم که معتقد به اصول اسلامی است و به‌عنوان مدیرعامل یک بانک خصوصی تلاش می‌کند به اصول بانکداری اسلامی وفادار بماند، اما فردی به نام جاسم، تصویری از گذشته سالار روایت می‌کند که باعث می‌شود اعتبار مادی و معنوی او مخدوش شود. سالار از سال‌هایی در گذشته آگاه می‌شود که برایش مبهم و رازآلود است و او برای دفاع از شرافت و اعتبارش چاره‌ای ندارد جز آن‌که پرده از سال‌های ابری بردارد. سریال سال‌های ابری که یک ملودرام اجتماعی درباره مسائل روز جامعه است، بخشی از گذشته را نیز به‌نمایش می‌گذارد؛ گذشته‌ای که در آن رویدادهایی در روز عاشورا در دهه 50 رخ می‌دهد. نماهای مربوط به این بخش از سریال همزمان با روز‌های تاسوعا و عاشورای امسال در شهر‌های آبادان و خرمشهر تصویربرداری شده است. در این صحنه‌ها خاطرات سالار و برخی دیگر از شخصیت‌های این سریال بازخوانی می‌شود.

در سال‌های ابری، علی عمرانی نقش سالار را برعهده دارد و پژمان جمشیدی هم نقش مهران را بازی می‌کند. در کنار او برزو ارجمند نقش سعید، حمید ابراهیمی نقش پوردلجو، لیندا کیانی نقش لیلا، علی اوسیوند نقش جاسم، عاطفه رضوی نقش همسر سالار، لیلا برخورداری نقش نازنین، علی صالحی نقش ابریشمی و اسماعیل شنگله نقش کامیاب را بازی می‌کنند.

فرزاد حسنی، امید روحانی، سینا رازانی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی و ارسلان قاسمی نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در سریال‌های سال‌های ابری ایفای نقش کرده‌اند.

در کنار بازیگران یادشده، نزدیک به 20 بازیگر بومی در بخش‌هایی از این سریال که در شهرهای جنوبی کشور تصویربرداری شده، حضور داشته‌اند.

تولید سریال سال‌های ابری مرداد در تهران آغاز شد و اوایل آذر نیز به پایان رسید. تدوین سریال که همزمان با تصویربرداری آن از سوی میثم مولایی انجام می‌شد، به پایان رسیده و این سریال به صورت کامل آماده نمایش است.

تیتراژ سریال سال‌های ابری با آهنگسازی فردین خلعتبری براساس شعری از افشین یداللهی با صدای علیرضا قربانی ساخته شده است و مدیریت تصویربرداری آن را فرزین خسروشاهی به‌عهده داشته است. صدابرداری سال‌های ابری را بابک اخوان انجام داده، حسین مجد طراحی صحنه را برعهده داشته است، مهنوش عباسی طراحی لباس و کیان اولادوطن طراحی گریم را انجام داده‌اند.

مهدی کرم‌پور پیش از این مجموعه تلویزیونی «یه تیکه زمین» و تله‌فیلم‌های «اخراجی»، «روز هفتم»، «روز هشتم»، «شیفت شب»، «بارانداز» و فیلم‌های سینمایی «پل چوبی»، «چه کسی امیر را کشت؟» و «جایی دیگر» را کارگردانی کرده است. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها