پایگاه خبری آمریکایی «پاتریوت پُست» در گزارشی، ایران را تهدیدی به مراتب بزرگتر از داعش برای آمریکا توصیف کرد و همچنین خواستار برچیده شدن کامل برنامه هسته‌ای ایران شد.
کد خبر: ۷۵۵۱۱۶
توافق دردسرساز ایران و عراق برای آمریکا

این پایگاه در گزارشی هشدار داد که ایران برای آمریکا، تهدید به مراتب بزرگتری از داعش است. در گزارش این پایگاه تاکید می‌شود: «توافق هفته جاری ایران و عراق برای روابط رسمی دو کشور برای مقابله با داعش، بسیار برای آمریکا، میبایستی دردسرساز تلقی شود».

در ادامه گزارش آمده است: «داعش تهدیدی بزرگ برای منطقه است اما هر چقدر که داعش خطر باشد، ایران تهدیدی به مراتب بزرگتر محسوب می‌شود».

«پاتریوت پست» ادعاهای مقامات غربی درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار و از دولت اوباما به دلیل آنکه «ایرانیها را به دست کشیدن از برنامه هسته‌ای‌شان وادار و ترغیب نمی‌کند»، انتقاد می‌کند.

این پایگاه ادعا می‌کند: «دولت اوباما باید مذاکراتی در پیش گیرد که ایران را به دست کشیدن از برنامه هسته‌ای وادار و ترغیب کند». این ادعا در حالی مطرح شده که خود اوباما در نشست سال 2013 سابان با بیان اینکه «اگر می‌توانستم کل برنامه‌ هسته‌ای ایران را برمی‌چیدم»، به ناتوانی آمریکا در برچیدن برنامه هسته‌ای ایران اذعان کرده بود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تكاور دریایی نیروی دریایی سپاه
Netherlands
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
۰
۰
پایگاه خبری آمریكایی «پاتریوت پُست» اشتباه كرد كه اظهارنظر كرد , ایران تمام فعالیت هسته ای خود را با جدیت كامل دنبال خواهد كرد و هیچ عاملی جرات اینكه كه بخواهد انرژی صلح آمیز هسته ای ایران را تهدید كند وجود نخواهد داشت زیرا اگر چنین كسی حماقتی كند آنچنان پاسخ كوبنده و قاطع ای دریافت خواهد كرد كه در تاریخش ثبت تاریخی شود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها