نرم‌افزار Fences، کامپیوتر شما را منظم‌تر از همیشه می‌کند

دسکتاپ رایانه را فنس‌کشی کنید

دنیای دیجیتالی خود را در ابتدای سال 2015 مرتب کنید

خداحافظ میز کامپیوتر شلوغ، سلام به دنیای منظم دیجیتال

در این مطلب پنج راه برای به دست آوردن نظم دیجیتال در سال 2015 به شما معرفی خواهد شد تا بتوانید به کمک آن‌ها دنیای دیجیتالی خود را از هرج‌ومرج نجات بدهید.
کد خبر: ۷۵۴۸۶۳
خداحافظ میز کامپیوتر شلوغ، سلام به دنیای منظم دیجیتال

جام جم کلیک: اگر نگاهی به میز کار خود یا میز کامپیوتر خود بیندازید به احتمال فراوان معنای کلمه به‌هم‌ریختگی را درک خواهید کرد، در این میان لازم نیست یادآور شویم که به‌هم‌ریختگی اصلی را می‌توان شلوغی و بی‌نظمی داخل کامپیوتر شما به‌حساب آورد که نمونه بارز آن دسکتاپ‌های شلوغ و پر از آیکون است. در ادامه پنج فعالیت ساده به شما پیشنهاد خواهد شد که می‌توانید در آغاز سال 2015 آن‌ها را به کار بسته و زندگی خود را منظم کنید.

1- همین امروز نرم‌افزارهای خود را به‌روز رسانی کنید
تا چه زمانی می‌خواهید در پیام‌های به‌روز رسانی بر روی دستگاه‌های خود گزینه بعدا را انتخاب کنید، همین امروز نرم‌افزارهای خود را به روز کنید تا سال جدید میلادی را بدون شلوغی پیام‌های به‌روز رسانی انباشته شده شروع کنید. این کار علاوه بر ایجاد نظم، موجب خواهد شد تا دنیای دیجیتالی شما بهتر و بدون مشکل کار کند.

2- از شر سیم‌های اضافه خلاص شوید
به اطراف خود نگاه کنید، تعداد زیادی سیم شارژر و ابزارهای مختلف بر روی میز کامپیوتر شما وجود دارد که موجب بی‌نظمی شده است، اول از همه اگر می‌توانید از ابزارهای بی‌سیم استفاده کنید ولی اگر نمی‌توانید دو گزینه برای شما وجود دارد تا سیم‌ها را منظم کنید، گیره‌های کلیپسی فلزی که دستگیره فنری دارند را به لبه میز خود وصل کنید و سیم‌ها را از داخل قسمت فلزی رد کرده و رها کنید تا سیم‌ها به جای ولو بودن در جای خود باشند و گزینه دوم نیز استفاده از بست‌های سیم برای متصل کردن سیم‌هایی است که می‌توان آن‌ها را پشت مانیتور و موارد مشابه گذاشت.

3- دسکتاپ خود را منظم کنید
به دسکتاپ خود نگاه کنید، ده‌ها گزینه مختلف در آن هستند که شاید هیچ سنخیتی با گزینه‌های کناری خود نداشته باشند، لازم نیست اطلاعات دسکتاپ خود را پاک کنید بلکه آن‌ها را طبقه‌بندی کنید، برای این کار نرم‌افزارهایی مانند Fence می‌توانند به یاری شما بیایند و به کمک آن‌ها می‌توان مانند تلفن‌های همراه یک صفحه ویژه برای هر سری از نرم‌افزارهای مرتبط درست کنید که با کلیک بر روی کلید میان‌بر آن برای شما گشوده خواهد شد.

4- تلفن‌ همراه خود را سامان بدهید
تنها کامپیوتر شما مهم‌ نیست و بخشی از زندگی دیجتالی شما تلفن همراه خواهد بود پس به دستگاه‌ خود سری بزنید، با نرم‌افزارهایی مانند Clean master به پاک کردن فایل‌های غیر ضروری بپردازید، دستگاه خود را با آنتی‌ویروس اسکن کنید و در نهایت نیز در مهم‌ترین بخش به گالری دوربین خود بروید و ببینید که چندین عکس اضافه دارید که می‌توانید آن‌ها را پاک کنید.

5- به حساب‌های کاربری خود برسید
شاید شما مثل من چند پست الکترونیک دارید و به آن‌ها به صورت کامل رسیدگی نمی‌کنید، به سادگی به پست الکترونیک خود رفته و در آستانه سال نوی میلادی ای‌میل‌های اضافی را پاک کنید و لیست حساب‌های کاربری متصل به شما را سامان بدهید، ایمیل‌هایی که می‌خواهید نگاه دارید را در پوشه مربوطه جاسازی کنید تا در مراجعه بعدی بتوانید آن‌ها را بیابید.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها