رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش، صبح امروز چهارشنبه با حضور رییس جمهور و فرماندهان عالیرتبه نظامی با برگزاری رژه دریایی پس از ۶ روز در دریای عمان پایان یافت.
کد خبر: ۷۵۴۴۵۹
پایان رزمایش محمد رسول الله با حضور روحانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از قرارگاه فرهنگی رسانه‌ای رزمایش، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری بیش از 100 فروند شناور سطحی – هجومی ، راکت انداز تندرو ، شناورهای زیر سطحی انواع یگانهای پروازی و هوا ناو تعداد زیادی از شناورهای بومی در قالب نیروهای مردمی به منظور نمایش قدرت دریایی باآرایش تاکتیکی منظم و با انجام رژه باشکوه دریایی آمادگی رزمی و اقتدار دریایی خود را به نمایش گذاشتند.

شناورهای نیروی دریایی با طی هزاران مایل از مناطق مختلف و گستره دریای عمان و شمال اقیانوس هند با برنامه ریزی دقیق و هدایت فرماندهان جوان در این رژه باشکوه شرکت کردند.

هماهنگی و وحدت فرماندهی، تمرینات تاکتیکی و عملیاتی تاکتیکی مشترک، تبادل تجربیات بین افسران جوان و باتجربه ، استفاده از دستاوردهای بومی و داخلی صنایع دفاعی کشور، و ارزیابی توان عملیاتی آنها، ارزیابی عملکرد نیروهای شرکت کننده در رزمایش از سوی داوران عالی رتبه نظامی ، تقویت آمادگی های رزمی یگانهای ارتش در شرایط بحرانی و نبردهای نامتقارن و اعلام پیام های صلح ودوستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه برای ثبات پایداری و امنیت منطقه ای از جمله نتایج و دستاوردهای مهم این رزمایش بود.

رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله (ص) پس از یک هفته تلاش خستگی ناپذیر و هماهنگ نیروهای دریایی ، زمینی ، هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحقق اهداف مورد نظر و دستیابی به نتایج ارزشمند و دستاوردهای مهمی که برای ارتش و نیروهای مسلح کشورمان به همراه داشت به کار خود پایان داد.

رئیس جمهوری به منظور بازدید از چند پروژه عمرانی در دست اجرا صبح دیروز وارد چابهار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها