جام جم ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان با استقبال ایرانیان مقیم سیدنی وارد فرودگاه این شهر شد.
کد خبر: ۷۵۴۴۴۷
استقبال ٥٠ ایرانی از تیم ملی ایران

کاروان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه سه‌شنبه به وقت تهران و با ٥ ساعت تاخیر، با استقبال حدود ٥٠ ایرانی مقیم سیدنی وارد فرودگاه این شهر شد. حواشی این ورود به شرح زیر است؛

*به محض ورود تیم ملی، نماینده ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقبال کاروان ایران آمد تا ضمن راهنمایی به آنها خوشامد بگوید.

*برای اینکه شاگردان کی‌روش هنگام خروج از فرودگاه معطل نشوند، مسئولان استرالیایی گیت ویژه‌ای را به تیم ایران اختصاص دادند تا کارهای اداری مربوط به خروج آنها و تحویل بارها با سهولت صورت بپذیرد.

* حدود ٥٠ ایرانی مقیم استرالیا به فرودگاه آمده بودند و با پوشیدن پیراهن تیم ملی و در دست داشتن پرچم کشورمان، از ملی پوشان استقبال کردند.

[تیم ملی فوتبال]

* ایرانی‌ها که علاقه عجیبی به کارلوس کی‌روش داشتند، علاوه بر اصرار عکاسی سلفی با وی، برای این مربی شعار "کی‌روش آریایی" را سر دادند که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران با شنیدن این شعار به وجد آمده بود و برای ایرانی‌ها دست تکان می‌داد. این اتفاق در حالی رخ داد که کی‌روش هنگام ترک تهران، چهره‌ای کاملا بر افروخته و ناراحت داشت، به گونه‌‎ای که کمتر هواداری در فرودگاه امام خمینی شهامت نزدیک شدن به او را داشت.

* همچنین یکی دیگر از شعارهایی که ایرانی‌ها برای ملی پوشان سر می‌دادند، شعر "این تیم منه، درستش دارم خیلی زیاد، قهرمانی بهش میاد" بود.

* هوای شهر سیدنی ٢٢ درجه سانتیگراد بالای صفر بود و ملی پوشان اذعان داشتند آب و هوا دقیقا همانند آفریقای جنوبی است.

* پس از انجام امور اداری در فرودگاه و تحویل بارها، کاروان تیم ملی با اتوبوسی مجهز عازم هتل میرامیر شهر سیدنی شد که یکی از هتل‌های مجهز این شهر بشمار می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها