جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ‌بزرگترین خیانت فتنه گران این بود که تصویر زیبای مردم سالارانه نظام را خدشه دار کردند که این موضوع دهها بار از سنگینی تهدید دوران دفاع مقدس خطرناک تر بود.
کد خبر: ۷۵۴۱۴۱
فتنه گران، چهره مردم سالاری نظام را خدشه دار کردند

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ حسین سلامی امروز سه شنبه در همایش علمی بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه 88 افزود:‌ رد پای اندیشه و راهبرد بیگانگان در تاریخ ایران چیزی جز درماندگی، قحطی، اشغال، تحقیر و افسردگی برای ملت ایران نبوده است.

وی با اشاره به اینکه انگلیس از قرن پانزدهم به بعد در اقصی نقاط عالم دخالت کرده است، گفت: زمانی یک پنجم مساحت کره زمین در اشغال انگلیس بود و انگلیس در یک چهارم جمعیت کره خاکی حکمرانی می کرد و در 500 سال گذشته هیچ جا نیست که انگلیس جنگ خونباری در آنجا راه نینداخته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در بحث مداخلات انگلیس در جهان اسلام هم باید گفت، رژیم صهیونیستی محصول سیاست های انگلیس است.

سردار سلامی افزود: انگلیس معمار ترسیم نقشه ژئوپولتیک خونبار همه ملتها و هنرمند در ترسیم مرزهای خونین است.

وی در ادامه به دخالت های انگلیس در ایران اشاره کرد و گفت: انگلستان معمار قرار داد ننگین گلستان میان ایران و روس بود.

سردار سلامی گفت:‌ دندان های این شیر پیر تاج گذاری شده دوران های گذشته شکسته شده است و دیگر از آن امپراتوری خبری نیست.

وی گفت: هر چند انگلیس دیگر به لحاظ جغرافیایی نفوذی در جهان ندارد اما همچنان علاقه مند است سیاست های خود را در دنیای ذهن توسعه دهد.

سردار سلامی افزود: در فتنه 88 راهبردهای ناقص ائتلافی شیاطین در داخل ایران محقق شد و فتنه گران داخلی به دلیل جهالت ، طمع و ترس با دشمنان خارجی همراه شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در شرایطی که ایران در حال دستیابی به ترازهای بالای بین المللی بود و دشمنان در آستانه کرنش کردن در برابر اراده سیاسی ایران بودند فتنه 88 روی داد.

سردار سلامی افزود: بزرگترین خیانت فتنه گران این بود که تصویر زیبای مردم سالارانه نظام را خدشه دار کردند که این موضوع دهها بار از سنگینی تهدید دوران دفاع مقدس خطرناک تر بود.

وی گفت: فتنه گران می خواستند فضای ذهنی ملت ما را از قوه عاقله خود جدا کنند و این راهبرد عملیاتی روانی انگلیس است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: در فتنه 88 وقتی به عاشورا جسارت شد ملت ایران از ژرفای توطئه عظیم بیگانگان آگاه شدند و درحقیقت 9 دی تراکم دفاع مقدس 8 ساله در دوره کوتاه بود و این یعنی یوم الله.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها