جام جم ورزشی: احتمال دارد که میان سرمربی و مدافع ملی پوش استقلال آتش بس اعلام و این بازیکن در این تیم ماندنی شود.
کد خبر: ۷۵۳۶۹۱
تلاش برای آشتی قلعه نویی با کاپیتان و تصمیم جدید صادقی

امیرحسین صادقی، این روزها به یکی از مغضوبان امیر قلعه نویی تبدیل شده است و وی نمی خواهد تحت هیچ شرایطی مدافع ملی پوشش را حفظ کند.

جرقه اختلافات قلعه نویی و صادقی از ابتدای فصل زده شد و دامنه این اختلافات هر هفته بیشتر از قبل شد تا در چند هفته مانده به پایان نیم فصل اول، زمزمه جدایی کاپیتان استقلال شنیده شود. بالاخره هم همینطور شد و قلعه نویی نام صادقی را در لیست مازاد قرار داد.

البته مسئولان باشگاه موافق این قضیه نیستند و به همین خاطر این قضیه فعلا در کش و قوس است. آنها خیلی سعی کردند تا مانع از این کار قلعه نویی شوند اما موفق نشدند و هنوز هم شاهد جنگ آنها بر سر این موضوع هستیم.

مسئولان باشگاه در این چند روز نتوانستند قلعه نویی را از تصمیم خود منصرف کنند و حالا با خبر شدیم که یکی از دوستان قدیمی و مشترک صادقی و ژنرال در تلاش برآمده تا با آشتی دادن این دو نفر، از جدایی کاپیتان استقلال جلوگیری کند. مثل اینکه قلعه نویی از این شخص حسابی حرف شنوی دارد.

از سوی دیگر، بر اساس آخرین اخبار رسیده، احتمال دارد که دیگر خود صادقی تصمیم به رفتن بگیرد و نیازی به اصرار مدیران برای حفظ این بازیکن نباشد. شنیده ایم صادقی تصمیم دارد با بخشش طلبش را همچون آندو، از جمع آبی پوشان جدا شود.(جام جم ورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها