«صخره برایتون» اثر گراهام گرین در قالب نمایش از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۵۶۲

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، داستان این کتاب که به صورت نمایش رادیویی توسط علی احسانی تنظیم شده درباره پینکی، پسر جوان هفده ساله‌ای است که سردسته گروه شرور و زورگیری در بندر برایتون شده. وی موجودی نفرین شده است که عشق و دوستی در او هیچ جایی ندارد و قتل برایش کاری بی‌اهمیت است. در انجام یک قتل او متوجه می‌شود که رز، دختر شانزده ساله ساده‌ای شاهد ماجراست و تصمیم به ازدواج با این موجود پاک می‌گیرد، اما...

این سریال رادیویی به کارگردانی محمد عمرانی و با هنرمندی بازیگران مرکز هنرهای نمایشی رادیو و با گویندگی مریم نشیبا و صدابرداری رضا طاهری هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

ندای پژوهش روی موج سلامت

برنامه ندای پژوهش رادیو سلامت امروز به معرفی مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی آلینا پورپطروس ساعت 11و5 دقیقه با حضور سیدمهدی مدرس‌زاده چشم پزشک و رئیس مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران و اجرای فاطمه شهبازی به معرفی دستاوردهای این مرکز می‌پردازد. برنامه مردم و سلامت گروه سلامت اجتماعی نیز از ساعت 12 و20دقیقه با حضور سخنگویی، معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، نحوه خدمت‌رسانی بهزیستی به بیماران ضایعات نخاعی را بررسی می‌کند.

حلقه دانایی برای سرمایه‌های اجتماعی

برنامه حلقه دانایی رادیو دانش امروز به موضوع سرمایه‌های اجتماعی و آموزش و پرورش با نگاهی به سند تحول بنیادین اختصاص دارد.

این برنامه امروز با حضور علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به چگونگی اجرایی شدن سند تحول بنیادین و نبود راهکار و راهبرد مشخص صحبت می‌کند. برنامه حلقه دانایی به تهیه‌کنندگی حامد توکل ساعت 22 و 30 دقیقه از رادیو دانش پخش می‌شود.

ناهنجاری‌های فرهنگی در افق نو

برنامه «افق نو» رادیو ورزش امروز به بررسی ناهنجاری‌های فرهنگی در ورزش می‌پردازد.

در این برنامه مسعود نادریان‌جهرمی، عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه اصفهان و کارشناس حوزه ورزش، نگاهی تحلیلی به موضوع ناهنجاری‌های فرهنگی در ورزش دارد. برنامه افق نو به تهیه‌کنندگی صدف سبحانی و گویندگی شهریار شهریاری ساعت 21 و 45 دقیقه پخش‌می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها