درددل‌های دخترانه، پسر عاشق‌پیشه را به قتل سوق داد

قصاص برای پسری که برادر دختر مورد علاقه‌اش را کشت

قاتل موسوم به «گوش‌بُر» پس از قتل دختری که با او رابطه داشت، برای اینکه به همسرش نشان دهد آن دختر دیگر مزاحم زندگیشان نمی‌شود، گوش وی را برید و به خانه برد. این مرد جوان که به اتهام ۳ فقره قتل در بازداشت به سر می‌برد، از بازپرس پرونده خواست او را آزاد کند!
کد خبر: ۷۵۳۳۵۲
مرد جوان، گوش دختری را برید و برای همسرش به خانه برد!

مجید، ۲۳ ساله، صبح دیروز به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی منتقل شد و از سوی بازپرس بستان‌زاده تحت بازجویی قرار گرفت.

او بعد از تفهیم ۳ فقره قتل عمدی، با پذیرش اتهامش جزئیات اولین جنایت را این طور بازگو گرد: «حدود ۴ ماه قبل بود. با دوستم علی سوار ماشینش بودیم که به نزدیکی جاده بهشت زهرا رسیدیم. او یک باغ که درخت انگور داشت دید و گفت برویم آنجا انگور بخوریم. گفتم اگر صاحب باغ ما را ببیند با ما درگیر می‌شود اما او اصرار کرد. سر همین موضوع با یکدیگر بحثمان شد و او به من فحش داد. البته از قبل با یکدیگر اختلاف داشتیم. من تعدادی باند پخش صوت خودرو به او داده بودم اما او پولش را نداده بود. آنجا بود که عصبانی شدم و با چاقو یک ضربه به گلویش زدم و او روی زمین افتاد. بعد سوار ماشینش شدم و از آنجا فرار کردم.»

متهم به قتل در حالی که همسر و فرزند شیرخواره‌اش نیز حضور داشتند درباره دومین جنایت گفت: «از دوستم احسان حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان طلب داشتم و وقتی فهمیدم نمی‌خواهد پولم را بدهد او را به اطراف بزرگراه آزادگان بردم و با ضربه چاقو به قتل رساندم.»

او ادامه داد: «بعد از دومین قتل توبه کردم که دیگر دست به چاقو نبرم. اما دختر جوانی وارد زندگی‌ام شد و وقتی همسرم متوجه ماجرا شد، قهر کرد و رفت. من هم آن دختر را به قتل رساندم و گوش‌هایش را بریدم و جنازه‌اش را آتش زدم. بعد هم گوش‌های او را به خانه بردم تا به همسرم نشان دهم که آن دختر دیگر مزاحم زندگیمان نمی‌شود اما دستگیر شدم.»
متهم در ادامه خطاب به بازپرس پرونده گفت: «از قتل‌ها پشیمانم و هنوز گاهی خوابشان را می‌بینم با این حال اگر لطف کنید و من را آزاد کنید قول می‌دهم دیگر کار خلافی انجام ندهم. قول می‌دهم رضایت خانواده مقتولان را جلب کنم. دوست دارم پسرم را که چند ماه از به دنیا آمدنش می‌گذرد خودم بزرگ کنم»
وی با ادعای این که مشکل روانی دارد، افزود: «تا به حال چند مرتبه همسرم را به شدت کتک زده‌ام. حتی چندبار به جان خواهرم افتادم. گاهی عصبانی می‌شوم و اختیارم دست خودم نیست.»
اعترافات قاتل گوش‌بر در حالی بیان می‌شود که متخصصان پزشکی قانونی سلامت روانی وی را تایید کرده‌اند.
بر اساس این گزارش هم اکنون متهم در پلیس آگاهی در بازداشت به سر می‌برد و همسرش که به اتهام معاونت در قتل دستگیر شده بود با قرار قانونی آزاد شد. (همشهری)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
س
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
خدایا خودت به ما رحم كن...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها