دبیرعلمی سیزدهمین جشنواره قلم زرین از انتخاب داوران این جایزه ادبی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۳۳۰
داوران جشنواره قلم زرین انتخاب شدند

کامران پارسی‌نژاد، دبیر علمی سیزدهمین دوره جایزه ادبی قلم زرین با اعلام انتخاب داوران این جایزه ادبی گفت: فهرست داوران پیشنهادی من به هیات مدیره انجمن قلم، تایید شد ولی به دلیل اینکه برخی از داوران ممکن است به خاطر مشغله نتوانند در داوری ما شرکت داشته باشند یک لیست رزرو نیز تهیه شده است تا در صورت لزوم از آن استفاده شود.

وی افزود: امسال بخش شعر و داستان کودک و نوجوان نیز به عنوان دو بخش مستقل به جشنواره اضافه شده است و همین مساله جشنواره ما را در سال جاری شامل ۵ گروه کرده است که داوری آن نیاز به ۱۵ داور دارد که لیست آنها تایید شده و در حال تماس با آنهاییم.

پارسی‌نژاد در مورد ترکیب هیات داوران نیز گفت: سعی ما این بوده که ترکیب داوران‌مان مجموعه‌ای از افراد عضو انجمن و نیز خارج از انجمن باشند. سعی کردیم از چهره‌های تازه و صاجب اثر و سبک در حوزه‌های مختلف برای داوری دعوت کنیم؛ افرادی که در حوزه‌های خاص ادبیات صاحب نام هستند.

وی افزود: طیف‌های فکری مختلفی از داوران را برای این جشنواره انتخاب کرده‌ایم. داورانی که بخش قابل توجهی از آنها از اساتید دانشگاه هستند و همین مساله نگاهی جامع را بر ادبیات داوری این جایزه حاکم خواهد کرد که به لحاظ تکنیکی و محتوایی به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

دبیر علمی سیزدهمین جشنواره قلم زرین گفت: لیست ابتدیی کتاب‌های قابل داوری درجشنواره هفته آینده تعیین می‌شود و پس از ریزش اولیه که داوران انجام خواهند داد مراحل اصلی داوری از اسفند ماه آغاز خواهد شد.

پارسی‌نژاد همچنین از انتشار فراخوان این جایزه ادبی در روز جاری از طریق پایگاه خبری انجمن قلم ایران خبر داد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها