وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امکان محدودسازی صفحات مجرمانه از شبکه اینستاگرام آغاز شده است گفت: اجرای موفق فیلترینگ هوشمند اینستاگرام به معنی رفع فیلتر سایت‌ها و شبکه‌های از قبل فیلتر شده ماننده فیسبوک و یوتیوپ نیست.
کد خبر: ۷۵۲۹۹۰
فیلترینگ هوشمند، به معنی رفع فیلتر فیسبوک و یوتیوب نیست

محمود واعظی در حاشیه مراسم پایان هم‌کدسازی تلفن ثابت در سراسر کشور در جمع خبرنگاران افزود: طبق آنچه که اعلام شده فیلترینگ هوشمند در سه مرحله یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و در مجموع در 10 ماه در شبکه اینترنت کشور اجرایی می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مرحله اول اجرای فیلترینگ هوشمند با امکان محدودسازی تنها صفحات مجرمانه از شبکه اینستاگرام آغاز شده است و ارزیابی روزانه ما نشان از موفقیت این طرح در چند روز گذشته دارد.

آقای واعظی افزود: اجرای فیلترینگ هوشمند به معنای رفع فیلترینگ سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از قبل فیلتر شده مانند فیسبوک و یوتیوپ نیست و این موارد مربوط به تصمیم‌گیری کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است.

وی همچنین احراز هویت کاربران را فقط شامل شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد و گفت: در این شبکه سرویس‌ دستگاه‌های دولتی به مردم ارائه می‌شود که برای جلوگیری از نیاز به کارت ملی و ارائه مدارک شناسایی، کاربران می‌توانند از طریق احراز هویت از این خدمات استفاده کنند، نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اجرای موفق فیلترینگ هوشمند اینستاگرام به معنی رفع فیلتر سایت‌ها و شبکه‌های از قبل فیلتر شده مانند فیسبوک و یوتیوپ نیست.

محمود واعظی در حاشیه مراسم پایان هم‌کدسازی تلفن ثابت در سراسر کشور در جمع خبرنگاران افزود: طبق آنچه که اعلام شده فیلترینگ هوشمند در سه مرحله یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و در مجموع در ده ماه در شبکه اینترنت کشور اجرایی می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مرحله اول اجرای فیلترینگ هوشمند با امکان محدودسازی تنها صفحات مجرمانه از شبکه اینستاگرام آغاز شده است و ارزیابی روزانه ما نشان از موفقیت این طرح در چند روز گذشته دارد.

واعظی افزود: اجرای فیلترینگ هوشمند به معنای رفع فیلترینگ سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از قبل فیلتر شده مانند فیسبوک و یوتیوپ نیست و این موارد مربوط به تصمیم‌گیری کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین احراز هویت کاربران را فقط شامل شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد و گفت: در این شبکه سرویس‌ دستگاه‌های دولتی به مردم ارائه می‌شود که برای جلوگیری از نیاز به کارت ملی و ارائه مدارک شناسایی، کاربران می‌توانند از طریق احراز هویت از این خدمات استفاده کنند. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها