وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد ساخت سریال «اتاق عمل» و برخی واکنش‌ها نسبت به آن گفت: آقای مدیری از هنرمندان توانمند کشور است و خوشحالم که لبخند را بر لب مردم می‌نشاند و مردم در این روزها نیاز به خندیدن و خوشحال بودن دارند. اما اینکه دیوار جامعه پزشکی کوتاه است، مورد سؤال ما است.
کد خبر: ۷۵۲۹۳۲
اظهارنظر وزیر بهداشت درباره سریال «اتاق عمل» مهران مدیری

دکتر هاشمی در حاشیه نشست معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و در جمع خبرنگاران ادامه داد: باید خواسته رهبر که رعایت حرمت همه اقشار به ویژه پزشکان است مورد توجه قرار گیرد و بخش مهمی از درمان که اعتماد بیمار به پزشک است، خدشه‌دار نشود و به آنچه که به این اعتماد آسیب بزند، به شدت مخالف هستیم و باید برای جامعه پزشکی ارزش قائل شویم.

گفتنی است چندی پیش رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه ای به معاون سیمای رسانه ملی، خواستار جلوگیری از خدشه دار شدن جایگاه جامعه پزشکی در پخش برنامه های طنز شد.

در بخشی از این نامه آمده بود: نمایش دادن بیمارستانی که اغلب افرادش جعل کننده عناوین پزشکی، پرستاری و ... هستند به عنوان بستری که یک سریال 90 قسمتی در آن اتفاق می افتد، به هیچ عنوان با دنیای واقعی ارتباطی ندارد و نتیجه اش جز شکل گرفتن تصویری غیرواقعی و غیرمنصفانه از نظام سلامت و جامعه پزشکی کشور نیست.

سریال «اتاق عمل» در 90 قسمت به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی برای پخش از تلویزیون در حال تولید است و مضمونش با آنچه رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران مدعی شده تفاوت دارد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
تو این مملكت همه چیز درسطح كماله وعالیه وما اجازه نداریم با هیچ كس شوخی كنیم و.......آقای وزیر نذار دهنم واشه (جام جم حتما پیامم رو بذارید)
زهــرا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۰
۰
جام جم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این كه نظر من نیست چرا واقعیت هایی كه گفتم رو سانسور كردین.........!!!!!!!!!!!
انتظارشو نداشتم چون سایت شما عالی ست
مینا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
۰
۰
دیوار كوتاه جامعه پزشكی!!!!!!!!خیلی خنده داره.....یه نفرم پیدا میشه حقایقو بگه دهنشو میبندن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها