توصیه های ژنرال به بازیکنان استقلال

قلعه‌نویی : جبران 5 امتیاز سخت نیست

جام جم ورزشی: سرمربی استقلال در حاشیه تمرین تیمش از بازیکنان این تیم خواست برای شادی دل هواداران با تمام وجود در تمرینات حاضر شوند.
کد خبر: ۷۵۲۸۷۷
قلعه‌نویی : جبران 5 امتیاز سخت نیست

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال ، تمرین صبح شنبه استقلالی ها در کمپ حجازی برگزار شد. در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی،‌ سرمربی استقلال برای بازیکنان به مدت پنج دقیقه صحبت کرد و از آنها خواست تا با جدیت تمرین کنند و خودشان را برای نیم فصل دوم آماده کنند.

او در بخشی از صحبت هایش به بازیکنان گفت: ما پنج ماه مهم را پیش رو داریم و از شما می خواهم که به فکر مردم و خودتان باشید. برنامه مشخص برای آمادگی بدنی خودتان داشته باشید و در تمرینات با قدرت شرکت کنید. جبران 5 امتیاز در ادامه لیگ کار سختی نیست و اگر اشتباهات نیم فصل اول را تکرار نکنید،3-4 هفته پیش از پایان فصل قهرمانی را جشن می گیرید. همانطور که گفتم برای طی کردن این مسیر باید یک دل باشید و به این فکر کنید که قهرمانی شما باعث خوشحالی هواداران می شود و برای خودتان هم یک افتخار محسوب می شود.

او در ادامه با تمجید از سجاد شهباززاده اضافه کرد: جا دارد از شهباززاده هم تشکر کنم. او با توجه به دعوت نشدنش به تیم ملی خیلی سریع به تمرینات اضافه شده و حتی به من روز پنجشنبه زنگ زد و گفت که می خواهد به تمرین بیاید اما به او گفتم که استراحت کند و از امروز کنار ما باشد. همه شما بازیکنان باید برایتان موفقیت استقلال مهم باشد و با تمرین کردن به سمتی بروید که باعث خوشحالی مردم شوید.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، پس از صحبت های قلعه نویی، بازیکنان به دویدن و تمرینات هوازی مشغول شدند.

در تمرین صبح شنبه استقلالی ها هیچ بازیکنی غایب نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها