برای تبدیل شدن به پیرمرد اخموی «ابله»

بهنام تشکر هر بار 4 ساعت گریم می‌شود

بهنام تشکر که در سریال کمال تبریزی نقش پیرمردی اخمو مجموعه را بازی می‌کند، گفت: بابابزرگ، پیرمرد اخمو و زرنگی است؛ حواسش به همه چیز هست و کارهای بانمکی هم انجام می‌دهد که باید آن را دید.
کد خبر: ۷۵۲۲۳۴
بهنام تشکر هر بار 4 ساعت گریم می‌شود

تشکر که این روزها مقابل دوربین این مجموعه است، اظهار کرد: این شخصیت آنقدر که در زمان‌های قدیم کارهای خلاف انجام داده و به زندان رفته، به نحوی به این کار عادت کرده است و در خانه‌اش زندانی برای خود درست کرده و زمانی که با مشکلی مواجه می‌شود نه تنها خودش را بلکه آدم‌های دیگر را هم زندانی می‌کند.

http://media.isna.ir/content/1419405373788_1148.jpg/4

این بازیگردرباره گریم چهره‏‌اش گفت: هر بار باید حدود چهار ساعت زیر گریم بنشینم و این زمان زیادی است؛ گرچه گریم به ایفای نقش‏م در سریال کمک بسیاری می‌کند و متوجه محدوده مانور نقشم می‌شوم که باید بابت این اتفاق از آقای اسکندری ممنون باشم.

تشکر با بیان اینکه استرس زیادی برای بازی در این مجموعه داشته است، ادامه داد: شاید چندین سال بود که در کارهای قبلی چنین استرسی نداشتم. استرس من از دو جهت بود؛ یکی به خاطر کار با آقای تبریزی و دیگری بازی کردن نقش یک پیرمرد که از نظر سنی فاصله بسیاری با من دارد.

این بازیگرافزود: بعد از دو روز که جلوی دوربین رفتم، خیالم راحت شد؛ یعنی جنس کارگردانی آقای تبریزی خیالم را راحت‌تر کرد. من تنها این حرف را نمی‌زنم بلکه تجربه و فیلم‌های این کارگردان نشان داده که او بسیار باهوش است و می‌داند که باید چطور با بازیگران برخورد کند. این هوش به ذهن بازیگر هم می‏‌آید که به سراغ چه بازی‏‌هایی برود تا مد نظر کارگردان باشد.

http://media.isna.ir/content/1419405377252_1147.jpg/4

او درباره تفاوت نمایش خانگی با تلویزیون اظهار کرد: به نظرم به خاطر فضایی که در شبکه نمایش خانگی وجود دارد، کار کردن در آن نسبت به کارهای تلویزیونی کمی راحت‏‌تر به نظر می رسد. گفتن برخی از دیالوگ‌ها و رفتن به سمت برخی بازی‏‌ها در شبکه نمایش خانگی راحت‏‌تر از تلویزیون است و به نظرم فضای آزادتری دارد.

تشکر که از قسمت دوم وارد این سریال می‏‌شود پیش‌بینی کرد «ابله» مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

تصویر گسترپاسارگاد و محمد مسعود تهیه‌کنندگان «ابله» هستند که به زودی قسمت اول آن عرضه خواهد شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها