کرار جاسم، هافبک تاثیرگذار استقلال پس از آن‌که از فهرست تیم ملی فوتبال عراق برای حضور در جام ملت‌های آسیا کنارگذاشته شد، از بازی های ملی خداحافظی و اعلام کرد تا پایان قراردادش در استقلال باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۷۵۱۰۰۳

کرار جاسم که از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل است در گفت‌وگو با روزنامه الیوم درباره دعوت نشدنش به تیم ملی عراق گفت: در سال‌های اخیر برای تیم ملی فوتبال عراق کارهای زیادی انجام دادم اما متاسفانه حکیم شاکر در جام کشورهای حوزه خلیج فارس فرصت بازی کمی به من داد. نتوانستم در دیدار آخر برابر امارات بازی خوبی را به نمایش بگذارم زیرا من در کنار بازیکنان جوان بازی می‌کردم که تجربه لازم را نداشتند. فعالیت من با تیم ملی فوتبال عراق به شیوه‌ای که دوست نداشتم به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، این بازیکن عراقی تصریح کرد: کسانی که در فوتبال عراق فعالیت می کنند رابطه خوبی با من نداشتند و هیچ‌کس به اسم من به‌عنوان یک بازیکن لژیونر توجه نکرد. من به خاطر شرکت در جام کشورهای عربی 30 درصد قراردادم را به باشگاه ایرانی (استقلال) بخشیدم زیرا آنها رفتار حرفه‌ای با من نداشتند اما با وجود این رفتار خوبی با من در تیم ملی نشد. من دیگر به حضور در تیم ملی فوتبال عراق فکر نمی‌کنم.

او تصریح کرد: نهایت تلاش خودم را می‌کنم تا بازی‌های بهتری را برای استقلال به نمایش بگذارم. استقلال یکی از قطب‌های فوتبال ایران است.

کرار درباره شایعه احتمال جدایی‌اش از استقلال گفت: من به‌عنوان بهترین بازیکن نیم فصل فوتبال ایران (در نظرسنجی برنامه 90) انتخاب شدم و حتی توانستم ادینیوی برزیلی را هم پشت سر بگذارم. من با استقلال دو سال دیگر قرارداد دارم. هر چند پیشنهادهای زیادی در داخل و خارج ایران دارم اما با استقلال دو فصل دیگر قرارداد دارم و می‌خواهم در این تیم بمانم.

استقلال، باشگاه ششم آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا نخستین رده‌بندی باشگاه‌های این قاره را اعلام کرد که براساس آن استقلال تهران جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

رده‌بندی باشگاه‌های فوتبال آسیا بر مبنای نتایج تیم‌ها در مسابقات چهار سال گذشته لیگ قهرمانان و یا ای. اف. سی کاپ کسب کرده‌اند و همچنین مجموع عملکرد آنها در مسابقات لیگ‌های داخلی کشورهای خود در همین مدت است و در هر فصل به روز می‌شود. در نخستین رده‌بندی که کنفدراسیون آسیا اعلام کرد تیم الهلال عربستان با 106 امتیاز در صدر قرار دارد. تیم اف. سی سئول کره‌جنوبی دوم است و الاتحاد عربستان مکان سوم را از آن خود کرده است. در بین تیم‌های ایرانی هم استقلال و سپاهان به ترتیب ششم و هفتم آسیا هستند، در حالی که ذوب‌آهن و پرسپولیس در مکان‌های 32 و 33 قرار دارند. تیم فولاد خوزستان سی و هفتم است و تراکتورسازی تبریز در مکان 51 قرار دارد. صبای قم و مس کرمان هم تیم های 91 و 101 رده‌بندی باشگاه‌های فوتبال آسیا هستند. ‌‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها