25 بازیکن در نخستین فهرست محمد خاکپور قرار گرفتند

آغاز اردوی یک هفته‌ای امیدها در جزیره کیش

دور جدید تمرینات تیم فوتبال امید برای حضور در مرحله نخست انتخابی المپیک از فردا با حضور 25 بازیکن در جزیره کیش آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۵۱۰۰۲

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال احسان پهلوان، علی کریمی، محمدحسین مرادمند و صاحب محبی از اصفهان، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و محمدعلی فرامرزی از فارس، آرام عباسی و روزبه چشمی از قم، ارسلان مطهری، مرتضی آقاخان، وحید حیدریه، احمد نورالهی، میلاد محمدی کشمرزی، محمد ستاری، بهنام برزای، محمد حسین‌پور آقاملکی، امیر عابدزاده و امیرحسین امیری از تهران، محمدرضا اخباری از البرز، محمد امین درویش از آذربایجان شرقی، محمدحسین کنعانی زادگان از گیلان، حجت صدقی از کرمان، علی چوپانی ده سرخی از خراسان رضوی و یوسف وکیا از خوزستان نفرات دعوت شده به اردو هستند.

این بازیکنان ساعت 14 امروز (شنبه) در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی می‌کنند تا بلافاصله برای اردوی یک هفته‌ای راهی جزیره کیش شوند. طبق برنامه اردوی کیش تا ششم آذر ادامه دارد و در صورت حضور تیمی قدرتمند در کیش، ملی‌پوشان بازی تدارکاتی هم انجام می‌دهند.

بعد از اردوی کیش اردوی بعدی از دهم تا بیست و یکم دی در کشور عمان برگزار می‌شود و ملی‌پوشان یک بازی دوستانه با تیم المپیک این کشور انجام می‌دهند. عمان برای حضوری چهار روزه از تیم ملی امید دعوت کرده بود که کادرفنی برای بهره مناسب از این سفر درخواست افزایش حضور در این کشور را کردند و در صورت امکان یک بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی عمان هم انجام دهند.

برنامه بعدی تیم ملی امید سفر به آنتالیاست. این اردو از بیست و پنجم دی تا یازدهم بهمن انجام می‌شود که طی آن ایران روز ششم بهمن یک بازی دوستانه با دانمارک برگزار می‌کند. همچنین کادرفنی درخواست کرده در صورت امکان بین اردوی عمان و ترکیه طی روزهای بیست و یکم تا بیست و پنجم دی سفری هم به امارات انجام شود تا تیم ملی ضمن برگزاری تمرینات مناسب دیدار دوستانه‌ای هم در این کشور داشته باشد. سفر به امارات هنوز قطعی نشده است.

با توجه به این‌که تیم ملی امید زمان زیادی را جهت آماده سازی از دست داده است کادرفنی با برنامه‌ فشرده‌ای که در نظر گرفته قصد دارد از تمام فرصت‌ها استفاده کند و تمرینات در جهت آماده شدن تیم برگزار شود. مجید صالح، مربی پیشین تیم استقلال که این روزها به عنوان دستیار اول محمد خاکپور در تیم امید قبول مسئولیت کرده است با اشاره به این برنامه‌ریزی فشرده گفت: هدف‌ کادرفنی جدید تیم امید اجرای مناسب برنامه‌های آماده‌سازی است تا با تلاش کادرفنی و بازیکنان و همکاری باشگاه‌ها، این تیم به حسرت چهل ساله صعود به المپیک پایان بخشد.

صالح که با خبرگزاری مهر صحبت می‌کرد در مورد عدم همکاری همیشگی باشگاه‌ها با تیم امید هم گفت: ما دو سه مرحله از اردوها را در همین تعطیلات پیش‌بینی کرده‌ایم تا در ادامه با مشکلات کمتری مواجه شویم. با این حال بعد از شروع لیگ و پیش از شروع مسابقات مقدماتی، به همکاری باشگاه‌ها نیاز داریم. در قدم اول فکر می‌کنم باید نگاه‌ها عوض شده و نتایج گذشته فراموش شود تا ان‌شاءالله با وجود بازیکنان مستعدی که در کشورمان داریم، بتوانیم به المپیک صعود کنیم. صالح اضافه کرد: البته می‌دانیم برخی تیم‌ها در کورس قهرمانی هستند و برخی هم گرفتار مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اما امیدواریم با هماهنگی بیشتر بتوانیم تیم امید را به بهترین شرایط برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها