سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ جوانی 35 ساله به علت برق‌گرفتگی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۸۵۳
مرگ جوانی 35 ساله به علت برق‌گرفتگی

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 9:23 امروز، یک مورد حادثه برق‌گرفتگی و گرفتار شدن در ارتفاع به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه در شهرری جاده معدن واقع شده بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که جوانی 35 ساله به دلیل نامشخص به بالای یک تیر برق 20 وات رفته و دچار برق‌گرفتگی شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این جوان پس از برق گرفتگی بالای تیر برق گرفتار شده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان با کمک بالابر و نیز پس از هماهنگی با عوامل اداره برق، جریان برق فشار قوی را قطع کرده و این مرد 35 ساله را به پایین منتقل کردند.

ملکی با اشاره به تحویل این مرد به عوامل اورژانس اظهار کرد: تکنیسین‌های اورژانس پس از علائم حیاتی، مرگ این فرد را به دلیل آسیب‌دیدگی ناشی از عبور جریان برق از بدنش تایید و اعلام کردند.

به گفته وی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تحویل آن به عوامل انتظامی در ساعت 10:13 به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره اینکه چرا این جوان به بالای تیر برق رفته بود؟ خاطرنشان کرد: در این خصوص عوامل انتظامی مشغول تحقیق هستند و مشخص نیست این جوان به چه دلیل به بالای دکل فشار قوی برق رفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها