ارتش پاکستان می گوید توانسته است در چند عملیات جداگانه ظرف 24 ساعت گذشته 71 عضو گروه طالبان را در مناطق مختلف این کشور از پای درآورد.
کد خبر: ۷۵۰۸۲۱
ارتش پاکستان 71 عضو طالبان را کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از راشاتودی، بیانیه ارتش پاکستان تصریح می کند: صبح امروز جمعه در عملیات منطقه خیبر و پس از دریافت اخباری مبنی بر تلاش برای فرار تعدادی از عناصر طالبان پاکستان از خیبر به افغانستان، این شبه نظامیان غافلگیر شدند و 32 کشته دادند.

کمی پیشتر ارتش پاکستان از کشته شدن 27 عضو طالبان در حمله هوایی و عملیات زمینی منطقه خیبر خبر داده بود؛ جایی که گفته می شود در ژانویه گذشته میلادی محل تارومار شدن یک هزار و 200 فرد مسلح طالبان به دست ارتش پاکستان بوده است.

همچنین منابع امنیتی در استان بلوچستان پاکستان از مرگ 8 عنصر این گروه از جمله یک فرمانده برجسته آن در عملیات تخریب پناهگاه سری طالبان در شهر زیارات خبر دادند؛ عملیاتی که به مجروح شدن 3 سرباز پاکستانی نیز منجر شد.

از شهر کراچی نیز خبر رسیده است که 4 عضو طالبان در عملیات ورود نیروهای ارتش به اردوگاه مخفی آنان در منطقه مشرف کالونی کشته شده اند و پلیس پاکستان می گوید 4 تن دیگر از اعضای این گروه را در عملیات مشابهی در شهر کویته دستگیر کرده است.

گفته می شود ارتش پاکستان بعد از حمله مرگبار سه شنبه گذشته طالبان به مدرسه ای در پیشاور و کشته شدن حدود 140 کودک دانش آموز در این هجوم، عزم خود را برای تقابل جدی با طالبان جزم کرده است.

ترجمه و تنظیم: جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها