فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اطلاعیه داده‌ایم که نیروهای فرا منطقه در منطقه رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) ارتش حضور نداشته باشند.
کد خبر: ۷۵۰۶۷۰
نیروهای فرامنطقه‌ نباید در منطقه رزمایش باشند

امیر دیادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز پنج‌شنبه در نشست خبری که برای اعلام خبر رزمایش مشترک ارتش برگزار شد در سخنانی گفت: اطلاعیه داده‌ایم که نیروهای فرا منطقه در منطقه رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) ارتش حضور نداشته باشند.

وی افزود: ما منطقه‌ای را برای رزمایش انتخاب کرده‌ایم که اگر نیروهای فرا منطقه‌ای، منطقه این رزمایش مشترک را ترک نکنند، خودشان مسئول هستند.

جانشین فرمانده نداجا گفت: انواع موشک‌های سطح به سطح، ساحل به دریا، زمین به هوا و اژدرها در رزمایش محمد رسوال‌الله (ص) شلیک می‌شوند.

دریادار سیاری همچنین درخصوص حضور نیروی دریایی سپاه در این رزمایش گفت: دو پایگاه نیروی دریایی سپاه در جاسک و چابهار همراه با تجهیزات تحت کنترل عملیاتی رزمایش قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در این رزمایش از پهپادهای ویژه خود استفاده خواهیم کرد، گفت: از این پهپادها در حوزه گشت و شناسایی که عمدتا دریاپایه هستند استفاده می‌کنیم.

دریادار سیاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ناظرین بین‌المللی نیز در این رزمایش حضور خواهند داشت یا خیر اظهار داشت: خیر؛ هیچ ناظر بین‌المللی در این رزمایش حضور نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها