گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه ۲۰ نفر از عناصر خود را به علت فرار از میدان جنگ در منطقه « زمار » در شمال غرب موصل اعدام کرد.
کد خبر: ۷۵۰۶۲۷
داعش۲۰ نیروی فراریش را اعدام کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، شاهدان اعلام کردند عناصر داعش امروز 20 نفر از عناصر وابسته به خود را به علت فرار از میدان نبرد شدید با نیروهای پیشمرگ کرد در منطقه زمار در شمال غرب موصل اعدام کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی«نهرین نیوز»از بغداد،این عناصر تروریستی داعش بعد از آن که درگیری ها شدت یافته است از میدان جنگ فرار کرده اند.

هلاکت دو برادر یک سرکرده گروه تروریستی داعش در بعقوبه

یک منبع امنیتی در استان دیاله گفت: « دو برادر ابومصعب از سرکرده های اصلی داعش روز چهارشنبه در شرایط مبهمی در شمال شرق بعقوبه در 55 کیلومتری شمال شرق بغداد کشته شدند.»

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود این دو برادر نزدیک خانه شان در حومه منطقه « التایه » در 48 کیلومتری شمال شرق بعقوبه کشته شدند.

منطقه ای که این حادثه در آن رخ داده است به طور کامل در سیطره داعش قرار دارد و این امر نشان می دهد که انگیزه اصلی از وقوع آن انتقام جویی است.

هلاکت ۶۰ داعشی

همچنین در عملیات نیروهای پیشمرگ در ارتفاعات جبل سنجار - غرب استان نینوا - که از روز گذشته آغاز شده است بیش از 60 تروریست داعش کشته شدند.

نیروهای پیشمرگ در این عملیات موفق شدند برخی از مناطق را از تروریست ها پس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها