شبکه‌های مختلف تلویزیون امروز و فردا فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن‌هایی نظیر مناظره، شب روباه، قدرت سیاه، جزیره گنج، خرس قطبی کوچولو2، زمین انسان‌ها، تلواسه، پناهنده و لیپیچ کفاش کوچولو را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۷۵۰۵۱۴

شبکه یک

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، مناظره

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «مناظره» به کارگردانی دنزل واشنگتن، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. دنزل واشنگتن، فارست ویتاکر و کیمبرلی الیس در فیلم سینمایی «مناظره» محصول 2007 آمریکا ایفای نقش کرده اند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، الینا‌/ ساعت 23 و 30 دقیقه، تب پنهان

فردا ساعت 8 ، شب روباه / ساعت 17 و 30 دقیقه، صندلی‌چرخدار

فیلم سینمایی «الینا» به کارگردانی کلاوس‌هارو، محصول 2002 سوئد و فنلاند، امروز ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «تب پنهان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی غلامرضا صیامی‌زاده هم امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. بهزاد خداویسی، شیوا بلوریان، رضا خدادادبیگی، حسن خمری، مهدی‌ هاشمی، علی انصاف‌جو و کامبیز بهرام‌نژاد بازیگران تلویزیونی «تب پنهان» هستند.

انیمیشن «شب روباه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وس اندرسون، فردا ساعت 8 در جدول پخش قرار گرفته است و فیلم سینمایی صندلی چرخدار نیز به کارگردانی الیزابتا لودالی، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد.

استفانو اکورسی، لیبرود رینزو و لورنزا ایندو وینا در فیلم سینمایی «صندلی چرخدار» محصول 1998 ایتالیا بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 10 و 10 دقیقه، زندگی آغاز می‌شود‌

فردا: ساعت 10، قدرت سیاه / ساعت 16، مرگ پلنگ

فیلم سینمایی «زندگی آغاز می‌شود» به کارگردانی دیوید اس کاس امروز ساعت 10 و 10 دقیقه از شبکه سه پخش می شود.

وس بروون و جولی موند در فیلم سینمایی «زندگی آغاز می شود» محصول 2011 آمریکا بازی کرده‌اند.

این شبکه فیلم سینمایی «جنگ تیر و کمان‌ها» به کارگردانی‌ هان مین کیم، محصول 2011 کره‌جنوبی را 30 دقیقه بامداد فردا پخش می‌کند.

همچنین فیلم سینمایی «قدرت سیاه» به کارگردانی جان میلتون برانتون، فردا ساعت 10 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. پاتریک فلانری و کریستانا لوکن در فیلم سینمایی «قدرت سیاه» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مرگ پلنگ» به کارگردانی فریبرز صالح و تهیه‌کنندگی بهروز خوش‌رزم، فردا ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش می شود . در این فیلم فرخ حیدری، فرامرز قریبیان و شهلا ریاحی بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، جزیره گنج‌

فردا: ساعت 12، فراموشی / ساعت 20 و 30 دقیقه، زندگی پرماجرا

فیلم سینمایی «جزیره گنج» به کارگردانی بایرون‌هاسکین، امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود.

این فیلم محصول1950 آمریکا و انگلستان در ژانر حادثه‌ای و ماجراجویی ساخته شده است.

شبکه چهار برای فردا ساعت 12 فیلم سینمایی «فراموشی» به کارگردانی جوزف کوسینیسکی را در نظر گرفته است.

تام کروز و مورگان فریمن در این فلیم محصول سال 2013 آمریکا در ژانر علمی، تخیلی و اکشن نقش آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «زندگی پر ماجرا» نیز به کارگردانی نیکلاس ری، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار پخش می‌شود.

ماتئو و باربارا راش بازیگران اصلی این فیلم هستند. فیلم سینمایی «زندگی پر ماجرا» محصول 1956 آمریکاست.

شبکه تهران

امروز: ساعت، 13 و 30 دقیقه، نیکو گوزن پرنده ساعت 20 و 45 دقیقه، شکار‌/‌ فردا: ساعت 9، خرس قطبی کوچولو2 / ساعت 13 و 30 دقیقه، مادر من/ ساعت 21 و 30 دقیقه، زمین انسان‌ها

انیمیشن «نیکوگوزن پرنده» به کارگردانی مایکل هگر، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. انیمیشن «گوزن پرنده» محصول 2008 فنلاند و دانمارک است.

فیلم سینمایی «شکار» به کارگردانی ویلیام فرد کین، امشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درخواهد آمد.

تامی لی جونز، بنیکو دل تورو وکانی نیلسن در فیلم سینمایی «شکار» محصول 2003 آلمان و آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انیمیشن «خرس قطبی کوچولو2» به کارگردانی پیت دی ریکر، فردا ساعت 9 از شبکه تهران پخش می‌شود و این‌ شبکه فیلم تلویزیونی «مادر من» به کارگردانی خسرو ملکان را برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در نظر گرفته است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به مریم کاویانی، علی دهکردی، یلدا قشقایی، شهین تسلیمی، علی رحیم‌زاده و ملیسا قاضی اشاره کرد.

فیلم تلویزیونی «زمین انسان‌ها» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، فردا ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

علی نصیریان، عسل بدیعی، سروش صحت و مائده طهماسبی در فیلم تلویزیونی «زمین انسان‌ها» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما

امشب: ساعت 23، رویا‌/‌ فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، تلواسه

فیلم تلویزیونی «رویا» به کارگردانی فریدون کرمی و تهیه‌کنندگی عباس گل رسا، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. فاطمه آخوندزاده، علی نوابی، نازنین خوشنود و ایرج مفیدی در فیلم تلویزیونی «رویا» از تولیدات صداوسیمای مرکز یزد ایفای نقش کرده‌اند.

این شبکه فیلم تلویزیونی «تلواسه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی داریوش ربیعی را فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در جدول پخش خود قرار داده است.

سارا خوئینی، حمید ابراهیمی، مهوش وقاری و نادیا دلدارگلچین در فیلم تلویزیونی «تلواسه» تولید مرکز کرمان بازی کرده‌اند.

شبکه قرآن و معارف

فردا: ساعت 15، پناهنده

فیلم تلویزیونی «پناهنده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری، فردا ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود. حسن جوهرچی، حسن اسدی، علی جاویدفر و حسین توشه در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه آموزش

فردا: ساعت 10، بعد از غبار

فیلم تلویزیونی «بعد از غبار» به کارگردانی محمود معظمی و با بازی حمیدرضا پگاه، رحیم نوروزی و سولماز غنی، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش به نمایش درمی‌آید.

این فیلم داستان معلمی را روایت می‌کند که بعد از سال‌ها برای تدریس به روستایی واقع در شمال کشور برمی‌گردد. او همچنین قصد دارد از دختر دوست قدیمی‌اش حلالیت بطلبد تا این‌که ... .

شبکه پویا

امشب: ساعت 20، سامی 2‌/‌ فردا: ساعت 20، لیپیچ کفاش کوچولو

انیمیشن سینمایی «سامی 2» امشب ساعت 20 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

داستان این فیلم درباره سامی و ری است که دوستان بسیار صمیمی هستند. روزی سامی با دوستانش مشغول تفریح در ساحل هستند که به دام صیادان می‌افتند و به آکواریومی برده می‌شوند که پُر از گونه‌های مختلف موجودات دریایی است. سامی با چند تا از ماهی‌ها دوست می‌شود و... .

انیمیشن «لیپیچ کفاش کوچولو» نیز فردا ساعت 20 از شبکه پویا به نمایش درمی‌آید.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بابل»، «سرنوشت»، «آلن پاتریج» و «مهره سوخته» فردا ساعت13، 15، 17و 20 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها