فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» که با فروش 12 میلیارد تومانی درصدر پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران قرار دارد، اواخر بهمن به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.
کد خبر: ۷۵۰۴۰۸
موش‌ها اواخر بهمن به خانه‌ها می‌آیند

به گزارش فارس، قرارداد پخش نمایش خانگی فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» به کارگردانی مرضیه برومند در موسسه هنر اول بسته شده است و با انجام مراحل فنی آماده‌سازی، نسخه نمایش خانگی آخرین ساخته مرضیه برومند اواخر بهمن وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود آخرین ساخته سینمایی مرضیه برومند که اکران آن در برخی سینماهای کشور همچنان ادامه دارد، در شبکه نمایش خانگی هم با استقبال مردم روبه‌رو شود. تهیه‌کنندگی این فیلم را منیژه حکمت و علی سرتیپی به‌عهده دارند.

«شهر موش‌ها 2» در حالی از اواخر بهمن توزیع می‌شود که امروز فیلم سینمایی «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری هم وارد شبکه نمایش خانگی شد.

«خسته نباشید!» ساخته تحسین‌شده مشترک افشین هاشمی و محسن قرایی که در شانزدهمین جشن خانه سینما تندیس بهترین فیلم اول و بهترین کارگردانی اول را به دست آورد، داستان زوجی ایرانی و خارجی است که از کانادا به ایران می‌آیند.

غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری و رویا افشار بازیگران «خسته نباشید!» هستند. تهیه‌کنندگی این فیلم را که سال گذشته اکران عمومی شد، سیدرضا میرکریمی، کارگردان شناخته شده کشورمان به‌عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها