جمشید مشایخی به همراه عده‌ای دیگر از هنرمندان سینما و تلویزیون در «فرش قرمز» تلویزیون به مفهوم ایثار، فداکاری و شهادت می‌پردازند.
کد خبر: ۷۵۰۲۲۳
جمشید مشایخی در «فرش قرمز» تلویزیون

شیلا رضاییان، مجری برنامه «فرش قرمز» درخصوص جزئیات این برنامه گفت: برنامه «فرش قرمز» به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران، هفته گذشته با حضور عده‌ای از هنرمندان در تهران کلید خورد. این برنامه در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه اول سیما در ایام دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.

1418731580135_IMG_7129.jpg

وی افزود: جمشید مشایخی‌، محمود پاک نیت‌، مجید شهریاری‌، گیتی معینی‌، رضا توکلی‌ و عده‌ای از ورزشکاران و خوانندگان مطرح کشور از جمله مهمانان «فرش قرمز» هستند که به مفهوم ایثار‌، فداکاری و شهادت می‌پردازند.

این مجری تلویزیون همچنین اظهار کرد: برنامه «فرش قرمز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی تهیه شده است. طبق گفته‌ی کارگردان «فرش قرمز» در هر قسمت از این برنامه یکی از هنرمندان مطرح کشور مهمان یکی از خانواده‌های معظم شهدا می‌شوند و با آنها به گفت‌وگو می‌نشینند. این برنامه در قالبی نو ارائه خواهد شد و در فضایی ساده و صمیمی به تصویر کشیده خواهد شد.

رضاییان در پایان اعلام کرد: بخش مربوط به خوانندگان و ورزشکاران در فاز دوم از برنامه «فرش قرمز» ضبط خواهد شد. تاکنون گفت وگو با جمشید مشایخی‌، محمود پاک نیت،‌ مجید شهریاری‌، گیتی معینی و رضا توکلی به ضبط رسیده است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها