جام جم ورزشی: هافبک پرسپولیس معتقد است چندین باشگاه لیگ برتری مانند استقلال به دنبال جذب او هستند و به همین علت می خواهد از پرسپولیس جدا شود.
کد خبر: ۷۵۰۲۰۹
حقیقی: یک میلیارد بدهند تا بمانم!

رضا حقیقی هافبک تدافعی و مشهدی پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را دارد و می‌خواهد هر طور شده رضایتنامه‌‌اش را از پرسپولیس بگیرد. با او دقایقی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید.
* گفته بودی می‌خواهی جدا شوی، اتفاق تازه‌ای در این مورد رخ نداد؟
من یک بحث تیمی دارم و یک بحث شخصی. در بحث تیمی، پرسپولیس تا به حال که خوب کار نکرده، از این به بعد هم چون 2، 3 نفر از تیم ما می‌روند، پرسپولیس ضعیف‌تر می‌شود. شرایط خیلی سخت است. ما باید به آسیا می‌رفتیم ولی ببینید چه اتفاقی افتاده که فصل قبل نسبت به امسال که آسیایی هستیم، ضعیف‌تریم.


* بحث شخصی‌ات چیست؟
4 ماه است که با سیاسی در تماسم و او مدام می‌گوید پولم را می‌دهد اما کدام پول؟ هر روز اتفاقات جدیدی می‌افتاد. چه کسی فکرش را می‌کرد سیاسی را ببرند زندان؟ یک مسئله دیگر وجود دارد! اول فصل به من گفتند قراردادت را تمدید کن و به ما تخفیف بده تا طلب فصل قبل را یکجا بگیری و 30 درصد هم از قرارداد امسال را به تو بدهیم. من هم گول خوردم و این کار را انجام دادم ولی هیچ پولی دریافت نکردم.


* الان از پرسپولیس طلبکاری؟
هنوز 650 میلیون از سال قبل طلب دارم. 320 میلیون هم مالیات برایم بریده‌اند که جریمه هم به آن اضافه شده است. هم ممنوع‌الخروج هستم و هم حکم توقیف اموالم را گرفته‌اند آن هم به خاطر پولی که باشگاه باید می‌داد. با 30 درصد قرارداد امسال، می‌شود تقریباً یک میلیارد تومان. هر کسی جای من باشد از پرسپولیس می‌رود. دیگر اینجا برای من به این دو دلیل شخصی و تیمی که گفتم، جای کار کردن نیست. هم به نفع من است که بروم و هم باشگاه. امیدوارم خیلی زود رضایتنامه‌ام را بدهند.


* به کدام تیم می‌روی؟
همین حالا 7، 8 تیم داخلی و یک تیم خارجی مرا می‌خواهند.


* نام نمی‌بری؟
نه دروغ نمی‌گویم، به خدا مرا تیم‌های زیادی می‌خواهند، به خصوص که در جام‌جهانی‌ بازی کرده‌ام و باتجربه‌ام. مگر استقلال مرا نمی‌خواست؟ همه تیم‌ها به دنبالم هستند.


* با این حساب تحت هیچ شرایطی در پرسپولیس نمی‌مانی؟
فقط یک شرط دارد، اینکه پرسپولیس به من یک میلیارد تومان بدهد. آنها اینقدر پول می‌دهند؟ نه دیگر! ندارند که بدهند. به همین علت می‌گویم بهتر است بروم اما چون پرسپولیس خانه من است، یک روز برمی‌گردم.

(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها