حوادث تهران؛ پرستار خانگی

زورگیری خدمتکار خانگی از سالمندان

پرستار خانگی که با بی‌هوش کردن زنان سالمند طلاهای میلیونی آنها را سرقت می‌کند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۷۵۰۱۷۸
راز سرقت‌ پرستار خانگی از زنان سالمند فاش شد

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه 14 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه2 تهران از زنی به اتهام سرقت از خانه مادرش شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: به دلیل بیماری پدرم و این که مادرم کهولت سن داشت، با حضور در یک مرکز خدماتی تقاضا کردیم تا دو پرستار مرد و یک پرستار زن برای مراقبت از آنها به خانه‌مان بیایند. چند روز بعد دو مرد و یک زن از همان مرکز به خانه‌مان آمده و کار نگهداری از والدینم را بر عهده گرفتند تا این که پس از چند ماه پدرم فوت کرد و با دو پرستار مرد تسویه حساب کردیم، اما از پرستار زن خواستم همچنان به نگهداری از مادرم ادامه دهد. طی مدت دو هفته‌ای که از این موضوع گذشت، متوجه شدم وسایل خانه مادرم در حال جا به جا شدن است و طلاها و اموال قیمتی مادرم کم می‌شود.

وی ادامه داد: گمان می‌کردم شاید مکان این اموال به دستور مادرم جا به جا می‌شود تا مورد سرقت قرار نگیرد بنابراین توجهی به این اتفاقات نکردم تا این که دیروز وقتی به خانه مادرم رفتم، متوجه شدم او با دست و پای بسته و بیهوش داخل یکی از اتاق‌هاست. با باز کردن دست و پایش او را به مرکز درمانی منتقل کردم که با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت. پزشکان گفتند، مادرم بر اثر نوشیدنی مسموم بی‌هوش شده و اگر کمی دیرتر او را به مرکز درمانی می‌‌رساندم جانش را از دست می‌داد.

مرد جوان گفت: در حالی که مادرم در بیمارستان بستری بود به خانه‌اش بازگشتم که متوجه شدم کیسه طلاهایش که ده میلیون تومان ارزش داشت و داخل گاوصندوق می‌گذاشت، به سرقت رفته است بنابراین سراغ همسایه‌ها رفتم که در گفت‌و‌گو با آنها پی بردم تنها فردی که به خانه مادرم در این چند روز رفت و آمد داشته، همان زن جوان بوده که برای نگهداری از او استخدام کرده بودیم. با مشکوک شدن به زن پرستار با شماره تلفنش تماس گرفتم که خاموش بود بنابراین به مرکز خدماتی که از آنجا به ما معرفی شده بود، رفتم که متوجه شدم چند روزی است آنجا را ترک کرده و کسی از زن پرستار اطلاعی ندارد بنابراین از وی شکایت دارم زیرا به جان مادرم سوءقصد کرده و طـلاهای او را که ده میلیون تومان ارزش داشته دزدیده است.

با تشکیل پرونده قضایی، پرستار خانگی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که چند خانواده دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت‌هایی عنوان کردند، طلاهای موجود در خانه خود یا والدین سالخورده‌شان به سرقت رفته است. با تحقیقات از این افراد مشخص شد آنها یک پرستار خانگی استخدام کرده بودند که پس از غیبت مرموز او متوجه سرقت طلاهایشان شده‌اند.

این در حالی بود که بررسی‌های پلیس نشان می‌داد تعدادی از شاکیان نیز پس از نوشیدن آبمیوه‌ای که زن پرستار برایشان تهیه کرده بوده، مسموم و چند روزی را در بیمـارستان بستری شده‌اند. با ثبت اظهارات مالباختگان و به دست آمدن تصاویر رایانه‌ای از پرستار خانگی معلوم شد او همان زنی بوده که پلیس در تعقیبش است.

بنابراین با مشخص شدن ردپای زن سارق در این دزدی‌های سریالی، ماموران چند روز پیش خانه وی را شناسایی کرده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند، اما زن سارق آنجا را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته بود. با فرار این زن، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها