سریال تلویزیونی خوش‌نشین‌ها در قالب برنامه رادیو فیلم هر روز ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۹۸۸۷
خوش‌نشین‌ها به رادیو نمایش رسیدند

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، پخش این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و تنظیم و گویندگی آرمان غفاریان از فردا شروع می‌شود. داستان این سریال درباره آفاق است که همراه دانیال، پسرش و سارا، دخترش از سفر برمی‌گردند. دلهره از زمانی شروع می‌شود که اردشیر همسر آفاق که قرار بوده به استقبال آنها بیاید، نیامده است. آنها بناچار با تاکسی به خانه می‌روند، اما متوجه می‌شوند که اردشیر در آنجا هم نیست و.... مرجانه گلچین، علی صادقی، حدیثه تهرانی، سیروس گرجستانی و حمید لولایی در این سریال بازی می‌کنند.

حمایت از فرزندان در خانه ما

برنامه «خانه ما» با موضوع حمایت از فرزندان از ساعت 9 از رادیو تهران پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی پروانه طهماسبی و حماد خزایی، کاری از گروه اجتماعی و خانواده رادیو تهران است که به نویسندگی فاطمه خسروپور و اجرای عرفان ابراهیمی، سعید بارانی و فاطمه سرلک پخش می‌شود.

معرفی شهید ادوارد آنیلی در شاهد

رادیو معارف امروز در برنامه شاهد به معرفی شهید ادوارد آنیلی می‌پردازد.این برنامه کاری از گروه معارف و جامعه به سردبیری و تهیه‌کنندگی امیرعباس خاقانی و گویندگی رضا حبیبی است که ساعت 13 و 40 دقیقه در رادیو معارف به معرفی شهید ادوارد آنیلی اختصاص دارد.

جایگاه پژوهش در صبح و زندگی

برنامه «صبح و زندگی» رادیو سلامت امروز به بررسی جایگاه مطالعه و پژوهش در تولید علم می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی فرانک ترابی و گویندگی مصطفی مصطفوی، کاری از گروه سلامت اجتماعی از ساعت 7 و10 دقیقه با حضور محمدصادق خیاطیان، پژوهشگر به این پرسش‌ها که شما در طول روز چقدر مطالعه می‌کنید؟ و برای انجام هر کاری چقدر باید مطالعه و تحقیق کرد تا به بهترین جواب رسید؟ پاسخ می‌دهد. برنامه صدای مشاور گروه جسم و پیشگیری نیز از ساعت 11و 5 دقیقه با حضور حبیب مفخم، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی به موضوع نارسایی و فیزیوتراپی تنفسی اختصاص دارد.

گفت‌وگوی رادیو ایران با نرگس آبیار

برنامه حکایت مردان باران رادیو ایران امروز به گفت‌وگو با نرگس آبیار اختصاص دارد. این برنامه ساعت 16 و 15 دقیقه به گویندگی داوود حیدری و تهیه‌کنندگی الهام صدیق به معرفی ابعاد ناگفته دفاع مقدس اختصاص دارد. در این برنامه با نرگس آبیار، کارگردان فیلم شیار 143 گفت‌وگو می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها