یکی از موسسات غیر دولتی در هندوستان، خط جدیدی از لوازم بهداشتی و آرایشی خود را راه‌اندازی کرده که نکته بیشتر قابل توجه آن، ساخت این محصولات از ادرار و فضولات گاو است!
کد خبر: ۷۴۹۸۴۴
ساخت لوازم آرایشی از ادرار و فضولات گاو! [+عکس]

جام جم سرا: یک سازمان غیردولتی در هند، بتازگی محصول آرایشی جدیدی وارد بازار کرده که از ماده شگفت‌انگیز و چندش‌آوری ساخته شده است؛ مواد تشکیل دهنده این لوازم بهداشتی از ادرار و کود گاو است.

در کشور هند گاو میان هندو‌ها بسیار مقدس است؛ به طوری که فضولاتش حتی به عنوان خوراکی نیز استفاده می‌شود.

به گزارش مجله مهر، استفاده از ادرار گاو در داروسازی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به کشاورزان و دامداران امکان می‌دهد که فضولات گاو‌هایشان را در اختیار این موسسه قرار دهند.

گفته شده یکی از مصارف ادرار گاو در تولیدات این سازمان برای بهبود جوش‌های صورت است. محصولات بهداشتی ساخته شده از فضولات گاو این شرکت شامل صابون زیبایی از ادرار گاو، شامپو بدن ساخته شده از خاکستر کود گاو، کرم مرطوب کننده تهیه شده از موم عسل و مقطر ادرار گاو است. این شرکت به مشتریانشان اطمینان داده که تمام محصولاتشان کاملا طبیعی تولید شده و بهتر از هر مواد بهداشتی مشابه دیگر در بازار است.

شرکت تولیدی «وی اچ پی» همچنین درباره بوی فضولات گاو توضیح داد که مردم نیازی نیست نگران بوی بد ناشی از فضولات باشند چون در فرایند تولید این بو حذف شده است. همچنین قرار است به زودی کود و ادرار گاو، انقلابی در صنعت عطر ارزانقیمت به پا کند. مدیران این شرکت از مردم درخواست کردند برای تولید محصولات جدید از فضولات گاو در شرکت سرمایه گذاری کنند.

این اولین تولید عجیب و غریب از فضولات گاو میان هندو‌ها نیست. ۵ سال پیش نیز هندو‌ها شانس خود را در صنعت تولید نوشیدنی از ادرار گاو امتحان کرده بودند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها