یک روان‌شناس کودک و نوجوان با تاکید بر اهمیت صرف وقت بیشتر پدران با پسران گفت: وقت گذاشتن پدر‌ها برای فرزند پسر بسیار در تربیت آن‌ها مؤثر است زیرا پسر‌ها می‌توانند پیام‌ها را سریع دریافت کنند و هنگامی که وقت خود را با پدرشان می‌گذرانند، دوست داشتن و امنیت را درک می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۹۶۳۹
نقش پدران در تربیت مردان آینده

جام جم سرا: با بیان اینکه نقش پدر در آموزش رفتارهای شایسته مردانه به فرزند پسر انکارناپذیر است گفت: وقتی که صحبت تربیت پسران است، پدران به نسبت مادر‌ها از امتیاز ویژه‌ای برخوردارند.

وی یادآور شد: مادران به طور قطع می‌توانند به کودکان خود آموزش دهند که چگونه انسان خوبی باشند، ولی پدر‌ها می‌توانند مرد بودن را به آن‌ها نشان دهند.

زارع نیستانک با تاکید بر اهمیت صرف وقت بیشتر پدران با پسران گفت: وقت گذاشتن پدر‌ها برای فرزند پسر بسیار در تربیت آن‌ها مؤثر است. پسر‌ها می‌توانند پیام‌ها را سریع دریافت کنند و هنگامی که وقت خود را با پدرشان می‌گذرانند، دوست داشتن و امنیت را درک می‌کنند.

به گفته این روان‌شناس، یکی از روش‌هایی که می‌توان به پسر‌ها چگونگی رفتار با زن‌ها را آموزش داد، رفتار خود پدر‌ها با همسرشان است، هنگامی که پدر با همسرش، بر سر موضوعی به مشکل برمی‌خورد، باید قادر به اعتراف اشتباهش باشد و در صورت لزوم عذرخواهی کند و با احترام با همسرش رفتار کند.

زارع نیستانک با اشاره به تحقیقات انجام شده در این باره گفت: مطالعات نشان می‌دهند که کشتی گرفتن و شوخی کردن‌های فیزیکی پدر با پسر، به آن‌ها کنترل و تنظیم احساسات را می‌آموزد. بوسیدن و در آغوش گرفتن پسر‌ها نیز به طور باور نکردنی در تقویت قدرت و اعتماد به نفس آن‌ها موثر است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
۰
۰
عالی بود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها