لاله اسکندری با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: «در کنار مریم امیر جلالی و سارا خویینهای عزیز،آغاز فصل دوم سریال بی‌قرار»
کد خبر: ۷۴۹۳۸۹
3 بازیگر زن در پشت صحنه یک سریال/ عکس

گفتنی است تصویربرداری سری دوم مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار» به‌نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی هفته گذشته در لوکیشنی واقع در فرمانیه با حضور بازیگرانی همچون سارا خوئینی‌ها و محمد صادقی شروع شد.

نقش اصلی این سریال را لاله اسکندری بازی می‌کند و از دیگر بازیگران نقش‌های اصلی این سریال می‌توان به محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، پژمان بازغی، زهرا سعیدی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم امیرجلالی و سولماز آق‌مقانی اشاره کرد.

/Media/Image/1393/09/24/635542023702025859.jpg

مخاطبان در سری اول سریال بی‌قرار، بیننده زندگی زنی به نام رعنا بودند که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است. او که می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بوده، می‌رود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‏‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و متوجه می‌شود فرزندش در یک خانواده پزشک زندگی می‌کند. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها