رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، حج ترافیک در مسیرهای منتهی به مرز مهران را پر تردد و سنگین و در شلمچه و چذابه را روان توصیف کرد.
کد خبر: ۷۴۹۳۱۴
ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به مرز مهران

سردار اسکندر مومنی شامگاه یکشنبه در مرز شلمچه در بازدید از روند خدمت رسانی به زائران بازگشته از سفر عتبات عالیات به ایرنا گفت: زائران کربلا، طی دو هفته به عراق سفر کرده و اکنون قصد بازگشت به کشور را دارند و به این دلیل حجم تردد خودرو در مسیرهای منتهی به این مناطق افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه، تردد خودروها پرحجم ولی روان و در مسیر منتهی به مرز مهران، ترافیک سنگین گزارش شده است.

سردار مومنی با تجلیل از همکاری و مشارکت دستگاه های مسئول به ویژه اورژانس، راهداری، راهور، نیروی انتظامی، هلال احمر و سپاه و بسیج، افزود:در مرز مهران، کمبود اتوبوس و خودروهای حمل و نقل عمومی برای انتقال زائران به شهرهای خود احساس می شود که امیدواریم این مشکل با تدبیر دستگاه ها حل شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور همچنین با توصیه به رانندگان مبنی بر استراحت کافی در مسیر و رعایت قانون در رانندگی، ادامه داد: از مسافران نیز انتظار داریم که انجام سفری ایمن را از مسئولان بخواهند و صبوری به خرج دهند.

سردار مومنی همچنین با بیان وقوع چند فقره تصادف جرحی طی 24 ساعت گذشته در مسیرهای منتهی به مهران- ایلام و ایلام- کرمانشاه، علت اصلی این حوادث را خواب آلودگی راننده، بی احتیاطی و انحراف به چپ عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور کشور در پایان با بیان افزایش 3 برابری زائران عتبات عالیات در اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته، افزود: افزایش زائران ایرانی در اجتماع اربعین در کربلا به 1.5 میلیون نفر، ترافیک را در این محورها افزایش داد.

مرزهای مهران، چذابه و شلمچه از مهم ترین مبادی تردد زائران ایرانی به مقصد عتبات عالیات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها