مدیر اداره صادرات بانک مرکزی:

عملیات صرافی در فضای مجازی ممنوع شد

بانک مرکزی از متقاضیان ثبت تقاضای تاسیس صرافی خواست حداکثر تا پایان امسال نسبت به اعلام پذیرش یا عدم پذیرش شرایط و ضوابط این بانک اقدام کنند.
کد خبر: ۷۴۸۷۷۸
مهلت تازه بانک مرکزی به متقاضیان تاسیس صرافی

این بانک تاکنون با اصلاح چندین باره آیین‌نامه‌های مصوب خود درباره تاسیس و اداره صرافی، چند بار به صرافی‌ها برای تطبیق خود با این آیین‌نامه‌ها مهلت داده است.

به گزارش سایت رسمی بانک مرکزی، در اطلاعیه این بانک آمده است: به اطلاع تمام متقاضیانی که نسبت به ثبت تقاضای تأسیس صرافی در سامانه بازار غیرمتشکل پولی بانک مرکزی اقدام نموده‌اند می‌رساند؛ نظر به تصویب دستورالعمل اجرایی ناظر بر تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی‌ها بیست و هشتم مرداد 93 از سوی شورای پول و اعتبار، مقتضی است حداکثر تا پایان امسال ضمن مراجعه به سامانه مذکور به آدرسnbfi.cbi.ir (بخش صرافی‌ها) قسمت مشاهده وضع صرافی با استفاده از کد رهگیری دریافتی در زمان ثبت‌نام، نسبت به مشاهده و در صورت لزوم، اصلاح اطلاعات موجود و نیز اعلام پذیرش یا عدم پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام نمایند.

این اطلاعیه افزود: صرفا تقاضای آن دسته از متقاضیانی که نسبت به مشاهده و پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کرده باشند، به منظور رسیدگی‌های بعدی در برنامه‌های کاری این بانک قرار گرفته و سایر تقاضاهای موجود کان لم یکن خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها