جام جم ورزشی: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس خانه من است و از آن جدا نمی‌شوم.
کد خبر: ۷۴۸۶۴۲
کاشانی: من از پرسپولیس نمی‌روم

جعفر کاشانی در مورد برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی پرسپولیس با النصر عربستان، لخویای قطر و برنده بازی پلی‌آف بین الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان، اظهار داشت: امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در این تورنمنت بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: اینکه پرسپولیس در گروه خوبی قرار دارد یا خیر مهم نیست بلکه مهم این است که نمایندگان کشورمان در این مسابقات موفق باشند. پرسپولیس و دیگر نمایندگان کشورمان باید در لیگ قهرمانان با اقتدار و انسجام ظاهر شوند و مسئولان هم باید از نمایندگان کشورمان حمایت کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مدیریتی این باشگاه حل شده یا خیر، گفت: سوءتفاهمی به وجود آمده که در حال رفع شدن است، پرسپولیس باشگاه بزرگی است و چالش‌های بزرگی هم دارد.

کاشانی در مورد اینکه چرا باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب بازیکن نمی‌کند، خاطرنشان کرد: نگران جذب بازیکن نباشید چرا که مشغول مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم.

وی تصریح کرد: وزارت ورزش و مسئولان باید فکری کنند تا مشکلات پرسپولیس حل شود و این تیم مردمی بتواند به روزهای خوبش بازگردد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا قرار نیست بازیکنان این تیم پس از شکست مقابل فولاد خوزستان جریمه شوند، گفت: ابتدا باید جلسه هیئت مدیره تشکیل شود و بعد در این مورد تصمیم‌گیری کنیم.

کاشانی در واکنش به اینکه حسین کلانی اعلام کرده در صورت عدم آزادی سیاسی از باشگاه پرسپولیس می‌رود و اینکه آیا او هم چنین تصمیمی دارد، عنوان کرد: من از صحبت‌های کلانی اطلاعی ندارم اما باشگاه پرسپولیس خانه من است و از آن جدا نمی‌شوم. هرکاری هم انجام می‌دهم تا باشگاه پرسپولیس از چیزی که هست بالاتر برود.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود فرهاد کاظمی آلترناتیو حمید درخشان در پرسپولس است، اظهار داشت: این مسائل صحت ندارد و هیچ‌کس هم آلترناتیو درخشان نیست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اشتباهات فردی بازیکنان این تیم در چند بازی گذشته سرخپوشان گفت: متأسفانه چند بازی است که پرسپولیس روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان گل می‌خورد، به نوعی ما خودمان به خودمان گل می‌زنیم و روی تاکتیک تیم حریف گل نمی‌خوریم. با کار کردن و تمرین می‌توان این اشتباهات را کاهش داد.

کاشانی در خصوص کنار گذاشته شدن مهدی جعفرپور از فهرست پرسپولیس اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما اگر قرار است اتفاقی رخ بدهد باید ابتدا در کمیته فنی مطرح شود و بعد در مورد آن تصمیم‌گیری کرد.

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها