مجید یاسر گفت: "اسب سفید پادشاه" با بازی الناز شاکردوست به معضلات اجتماعی امروز و تمام دغدغه‌ها و آرزوهای دختران امروزی می‌پردازد.
کد خبر: ۷۴۸۵۸۲
الناز شاکردوست سوار بر «اسب سفید پادشاه» در راه جشنواره فجر

«مجید یاسر» تهیه کننده و بازیگر فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» در خصوص مراحل تولید این اثر گفت: من به اتفاق «محمدحسین لطیفی» تهیه کنندگی این اثر را به عهده دارم و البته به لطف لطیفی یکی از شخصیت‌های این اثر به من سپرده شد.

وی ادامه داد: «اسب سفید پادشاه» قصه دختری ۲۴ ساله به نام مریم را روایت می‌کند که نقش آن را «الناز شاکردوست» بازی می‌کند.

«یاسر» تصریح کرد: موضوع این فیلم به معضلات اجتماعی امروز و تمام دغدغه‌ها و آرزوهایی می‌پردازد که خواسته و ناخواسته برای دختران امروزی غیرممکن شده و این افراد ناخواسته درگیر جریاناتی می‌شوند که زندگیشان را نابود می‌کند.

«یاسر» اظهار داشت: «اسب سفید پادشاه» به امید خدا با نگاه کار‌شناسانه و خردمندانه «محمدحسین لطیفی» خوب از آب در می‌آید و به طور قطع در جشنواره امسال حرفی برای گفتن خواهد داشت.

وی در خصوص نقش خود در این اثر عنوان کرد: من نقش اصلی این اثر را ایفا می‌کنم؛ در واقع در جایی که «الناز شاکردوست» پس از آزادی از زندان در پی پیداکردن همسر خود است؛ من به عنوان دوست همسرش به وی کمک می‌کنم.

«یاسر» اظهار داشت: این فیلم پس از ۸ سال دوری «لطیفی» از سینما و پس از آخرین اثر وی با نام «روز سوم» ساخته می‌شود و بالغ بر ۲۰ لوکیشن پراکنده در سطح شهر دارد و ۸ روز هم در شمال فیلمبرداری خواهیم داشت.

وی افزود: پروداکشن و مرحله تولید این اثر با توجه به شرایط آب و هوایی سخت خواهد بود، ولی این همه سختی برای ساخت چنین اثری ارزش دارد؛ به امید خدا این فیلم به سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد رسید.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی «محدحسین لطیفی» با بازیگرانی چون الناز شاکردوست، مجید یاسر، فرهاد قائمیان و گلاره عباسی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها