جام جم ورزشی: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «من نمی دانم درخشان لیست بازیکنان مورد نظرش را به چه کسی داده و برنامه هایش چیست.»
کد خبر: ۷۴۸۵۵۹
واکنش رئیس هیات مدیره پرسپولیس به احتمال برکناری درخشان

جعفر کاشانی در رابطه با سومین شکست متوالی پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس باخته است؟! باخت هم جزیی از زندگی است و باید با آن کنار بیاییم. ما همچنان امیدواریم که شرایط بعد از تعطیلات لیگ بهتر شود. متاسفانه تیم روی اشتباهات گل می خورد و این خوب نیست. فعلا که تمرینات تیم چند روزی تعطیل است تا ببینیم شرایط چگونه پیش می رود.»

وی در خصوص غیبت سیاسی و ضربه ای که باشگاه پرسپولیس می خورد، تصریح کرد: «معتقدم که این سوءتفاهم پیش آمده، خیلی زود حل می شود. پرسپولیس سال هاست که با این چالش ها دست و پنچه نرم می کند. تا زمانی که در پرسپولیس مسئولیت ها مشخص نشده باشد و این تیم هویت نداشته باشد، این مشکلات سر جایش هست. به هر حال تیم بزرگ مشکلات بزرگ هم دارد.»

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به اظهارات درخشان مبنی اینکه کسی در باشگاه نیست برنامه های او را اجرایی کنند، گفت: «من نمی دانم درخشان لیست بازیکنان مورد نظرش را به چه کسی داده و برنامه هایش چیست. اصلا نمی دانم او با چه کسی صحبت کرده است که اینطور گلایه کرده است. من به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه تا به حال نه لیستی و نه برنامه ای از درخشان ندیده ام. انشاالله که صدای ما به مسئولان برسد و بدانند که مشکلات چیست. امیدواریم یک مشکل گشا برای پرسپولیس پیدا شود.»

کاشانی در پایان در رابطه با برگزاری جلسه هیات مدیره و احتمال تغییرات در کادرفنی گفت: «فعلا نه مشخص است که جلسه هیات مدیره چه زمانی برگزار می شود و نه برای کادرفنی تصمیم جدیدی گرفته شده است. امیدواریم در کنار هم بتوانیم مشکل تیم را برطرف کنیم. من سال هاست که خوش بین هستم زیرا کار دیگری نمی توانم بکنم.»(سایت خبری کاپ)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها