جام جم ورزشی: تیم الف والیبال ساحلی ایران در دیدار مقابل رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفت و از صعود به مرحله بعد مسابقات تور جهانی بازماند.
کد خبر: ۷۴۸۵۵۲
ممانعت والیبال ساحلی ایران از مسابقه با رژیم اشغالگر قدس

تیم الف ایران (تیم 27 مسابقات) متشکل از صابر هوشمند و بهمن سالمی که با پیروزی برابر میزبان برای اولین بار به مسابقات اصلی تور جهانی صعود کرده بود، ابتدا مقابل اسپانیا (تیم ششم مسابقات) به میدان رفت که در دو ست پیاپی با امتیازات 21 بر 19 و 21 بر 17 مغلوب این حریف قدرتمند خود شد. سپس ایران مقابل نروژ (تیم یازدهم مسابقات) موفق شد دو بر یک با امتیازات 21 بر 19، 19 بر 21 و 15 بر 13 این تیم اروپایی را از پیش رو بردارد.

صابر هوشمند و بهمن سالمی در سوم روز مسابقات برای صعود به مرحله دوم می بایست مقابل رژیم اشغالگر قدس (تیم 22 مسابقات) صف آرایی می کردند که در این دیدار حاضر نشدند و بدین ترتیب از صعود به مرحله بعد بازماندند.

همچنین تیم ملی ب ایران (تیم 32 مسابقات) متشکل از ایمان کرمی نژاد و عبدالحامد میرزاعلی با قانون بازنده خوش شانس به مسابقات اصلی راه یافت و در دیدار مقابل هلند (تیم اول مسابقات) دو بر یک با امتیازات 21 بر 13 و 21 بر 19 مغلوب شد و سپس دومین بازی خود را نیز برابر انگلستان (تیم شانزدهم مسابقات) دو بر یک با امتیازات 21 بر 10 (ایران در ست اول)، 21 بر 13، 15 بر 13 واگذار کرد. نماینده دوم والیبال ساحلی کشورمان دیروز5 شنبه 20 آذرماه در آخرین مسابقه خود در تور جهانی مقابل اتریش صف آرایی کرد که این مسابقه را نیز دو بر صفر با امتیازات 21 بر 12 و 21 بر 16 واگذار کرد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها