جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: 6 بازیکن از جمع تیم ما جدا شده اند و باید بازیکنان جدیدی بگیریم.
کد خبر: ۷۴۸۰۱۹
استیلی: ۶ بازیکن از راه‌آهن جدا شده اند

حمید استیلی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و نفت اظهار داشت: بازی سختی مقابل نفت داریم این تیم در لیگ صدر جدول است و توانسته به فینال جام حذفی هم صعود کند ما در دیدار رفت با بازی خوبی که بازیکنان‌مان ارائه دادند توانستیم این تیم را شکست دهیم اما هم‌اکنون بازی شرایط خاص خود را دارد.

وی افزود: تیم‌هایی که در جام حذفی بازی نکردند تعطیلات بیشتری داشتند و ما حدود 10 روز زمان داشتیم و تمرینات خوبی را انجام دادیم.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به جدایی برخی بازیکنان تأکید کرد: شیث رضایی،‌محمد آبشک، مهدی مهدی‌پور و ایگور از جمع ما جدا شدند و به دنبال این هستیم که برخی بازیکنان را هم جذب کنیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا در تعطیلات 50 روزه بازیکنان خوبی جذب تیم کنیم تا بتوانیم در ادامه لیگ آماده باشیم اما به هر حال ما هم در این تعطیلات دچار سردرگمی می‌شویم چرا که نمی‌دانیم بازی‌ها از چه زمانی دقیقاً شروع خواهد شد البته ان‌شاءالله که تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا برود اما هنوز به صورت دقیق نمی‌دانیم بازی‌ها کی آغاز خواهد شد و این کار را برای برنامه‌ریزی سخت می‌‌کند چرا که شاید لیگ زودتر شروع شود.

استیلی خاطرنشان کرد:‌ در بازی فردا سیداحمد موسوی مصدوم ما است البته به جز آن 4 نفر و حامد نورمحمدی به دلیل کارت پایان خدمت در اختیار نداریم اما به 2 بازیکن 2 اخطاره هم به نام بهادر عبدی و محمد غلامی داریم اما سایر بازیکنان هستند.

وی در ادامه نشست خبری خود گفت:‌ باید به علیرضا منصوریان، یحیی گل‌محمدی و رسول خطیبی تبریک بگویم و البته انتخاب منصوریان به عنوان بهترین مربی نیم‌فصل افتخاری برای مربیان جوان است و از این بابت خوشحالم و آرزو می‌کنم که او در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

استیلی افزود: فوتبال شرایط خاص خود را دارد فرقی بین تیم‌های ته جدول و صدر جدول زیاد نیست اتفاقاتی در فوتبال رقم می‌خورد که باعث می‌شود نتایج در بازی‌ها به وجود آید هم‌اکنون شرایط ما با تیم علیرضا منصوریان که در لیگ خوب هم کار کرده خیلی نیست.

سرمربی راه‌آهن تأکید کرد: منصوریان بازیکنان جوانی دارد و البته تیم ما هم جوان است با این تفاوت که بازیکنان ما تاکنون در لیگ برتر بازی نکرده بودند برخی بازیکنان ما سه چهار ماه در تیم ما حضور داشتند که پس از آن به تیم ملی امید دعوت شدند.

وی گفت: ما از بازیکنان تستی استفاده کردیم و به همه فرصت دادیم تا حداقل دو جلسه با ما تمرین کنند اگر شرایط‌شان خوب بود آنها را جذب می‌کردیم و اگر در حد و اندازه لیگ برتر نبودند به جای دیگر معرفی می‌کردیم کشور ما پتانسیل خوبی دارد.

استیلی خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان شاید آشنایی ندارند که آنها را معرفی کنند ما از بازیکنان جوان استفاده کردیم و این فضا را فراهم کردیم تا همه بتوانند در تمرینات ما حاضر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها